7 czerwca 2015

Od Verall'a CD. X

Podszedłem do wilka. Nie znałem go, ale ostrożnie przygotowałem się do ataku. 
- Tak, należę. - Powiedziałem dumnie. 
- Gdzie jest alfa? - Zapytał gwałtownie, jakby to było przesłuchanie. 
- Daleko. - Mruknąłem. 
- Eskander, nie bój się. - Powiedział. - Zaprowadź nas do Alfy. Proszę...
Przytaknąłem niechętnie i wyruszyłem w drogę. Nie było to daleko. Wilki spokojnie lecz uważnie szły za mną. Ten mały czarny jest całkiem fajny. 
- To jak się nazywacie? - Zapytałem. 
- Ja jestem X, a ten mały to Eskander. - Powiedział starszy. 
- X? Co za długie imię... - Mruknąłem. 

*Na miejscu* 

- Taravia? Przyjmiesz ich? 
- Jasne...
Uśmiechnąłem się do wilków i skierowałem się do jaskini. 


X? Eskander?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template