14 czerwca 2015

Od Ayr'y CD. Remusa

Przechadzałam się przez las i zauważyłam pięknego jelenia. Byłam dość głodna, dlatego miałam zamiar go zabić a następnie zjeść (chodź rzadko jem takie duże leśne stworzenia, a jeśli nawet, to starsze). Gdy miałam już wyskoczyć zauważyłam, że nie tyko ja upatrzyłam sobie tego jelenia i nawet byłam zdziwiona, że w nocy ktoś jeszcze chodzi na łowy. Po pewnym czasie wilk i jeleń zniknęli z moich oczu. Postanowiłam pobiec za nimi, nie tylko dlatego bo byłam głodna, ale i dlatego, że byłam ciekawa jak radzi sobie na łowach. Widziałam całą akcję, było widać, że i wilk i łoś nie należą do osób które szybko się poddają (lubię takie wilki). Gdy ich bitwa dobiegła końca, wilk szybko zjadł swoją zdobycz i równie szybko uciekł z lasu. Wilk był mocno poszkodowany i nie byłam pewna czy dojdzie do swojej jaskini sam na łapach, więc postanowiłam mu pomóc. Podbiegłam do wilka, a ten zmieszany na mnie spojrzał.
- Widziałam co się stało, masz dużo ran, pomogę Ci. Pójdziemy teraz do Seven i ona się tobą zajmie - rzekłam do Remusa.

Remus?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template