21 czerwca 2015

Od Serafii CD Decimate

- Co powiedziałaś? - mruknął Decimate
- Nie skacz! - krzyknęłam 
- Dlaczego? - zapytał zbijając mnie z tropu - Moje życie jest bezsensowne, potrafię je tylko zabierać...
- Nie rób tego, proszę. Na pewno są wilki, dla których jesteś ważny.
- Nie niema już nikogo... - odpowiedział i skoczył... Leciał bezwładnie z zamkniętymi oczami. Wiedziałam, że muszę go ratować. Zmieniłam się w człowieka i skoczyłam. Byłam tak blisko...już prawie...  Mam! Chwyciłam go za rękę.
- Odbiło ci?! Chcesz zginąć? - krzyknął
- A ty? - zapytałam
- Świetnie teraz umrzemy oboje - powiedział sarkastycznie
- Niekoniecznie 
- Jak t... Co to jest? - krzyknął przerażony 
- To mój przyjaciel, Shikanro
Smok chwycił nas i wylądował na łące. Decimate patrzył na niego ze zdziwieniem, a było ono jeszcze większe, gdy zobaczył, że Shikanro zmienił się w tygrysa.
- Gdzie go znalazłaś? Nigdy jeszcze nie widziałem prawdziwego smoka - zapytał - Mogę go dotknąć?
- Jasne - Decimate pogłaskał tygrysa po kosmatym łbie - Dostałam go od mojego przybranego ojca - ma mnie chronić przed niebezpieczeństwem. Dlaczego chciałeś się zabić?
- Nie ważne, jestem nikim, nie mam swojego miejsca na świecie, nawet rodziny i przyjaciół, nie mam nikogo - odparł smutno
- Przykro mi, ale nie mów tak, na pewno jest ktoś komu na tobie zależy. Może chciałbyś dołączyć do mojej watahy? 
- Naprawdę chcesz, żebym dołączył? Nie wiem czy to dobry pomysł, nie chciałbym nikomu zrobić krzywdy...
- No coś ty, chodź - powiedziałam wesoło 

Decimate?


Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template