3 czerwca 2015

Od Serafiny CD. Taravii

- Wiesz dobrze, że ja również nie przepadam za szczeniakami... - odpowiedziałam
Taravia popatrzyła na mnie znacząco.
- No dobra... wezmę ją, czy jego. - dodałam - Teraz będę musiała cały czas ją/jego niańczyć. 
- Ej, nie będzie tak źle.
- Dobra idę do niej/niego. 

Weszłam do jaskini. "Biała kulka" nadal leżała obok Shikanro na stercie liści. 
- Cześć, "cosiu" - powiedziałam do szczeniaka - Zaraz dowiemy się kim jesteś. 
 Nagle do jaskini wbiegła Taravia. 
- I jak? Polubiliście się już? - uśmiechnęła się
- Tak, właśnie dowiedziałam się, że to wadera i ma mniej więcej 3 miesiące - odpowiedziałam
- Ojej! Naprawdę? W sumie lepsze to niż basior. - odpowiedziała z lekkim sarkazmem 
Już miałam odpowiedzieć jej tym samym, kiedy Shikanro cicho ryknął. Na początku nie wiedziałyśmy o co chodzi, lecz od razu zauważyliśmy, że wadera wbiła woje ząbki w ogon Shikanro.
- Polubiła Cię! - wykrzyknęłyśmy obie 
- Bardzo śmieszne. - odpowiedział tygrys
- Teraz tylko trzeba wymyślić jej jakieś imię. - powiedziała Taravia - Fluffy albo Riza?
- Hmm... Nie, mam lepsze. Cheroke - powiedziałam
mały biały wilk wektor

Taravia? :)

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template