19 czerwca 2015

Od Serafii CD Roni'ego

- Przecież to niemożliwe - powiedziałam
- Dlaczego? To takie dziwne, że ona mówi? - zapytał
- Tak jeśli Cheroke ma dopiero 3 miesiące i nie potrafi jeszcze chodzić, a co dopiero mówić.
- Co?! Ale przecież ja z nią rozmawiałem i opowiadała mi o tobie i w ogóle. Chyba sobie ze mnie żartujesz. 
- Nie, mówię serio. Jak chcesz to możemy iść do watahy i zapytać mojej siostry, która jej teraz pilnuje.
- Okey, ale dalej sądzę, że to była ona.
Ruszyliśmy w stronę watahy, w drodze dużo rozmawialiśmy. Roni wypytywał mnie o wiele rzeczy, na które nie zawsze odpowiadałam. Nie chciałam mówić o rzeczach, o których wiedziała tylko Taravia i ja. Ja również dowiedziałam się o nim wielu rzeczy.

Po kilku minutach byliśmy w mojej jaskini. 
- Cheroke nie było przez chwilę co nie? - wypalił Roni
- Co? Jak to jej nie było? - zapytała zdziwiona i lekko przestraszona Taravia
- Roni twierdzi, że znalazł Cheroke w lesie i z nią rozmawiał - wyjaśniłam
- Cheroke była w lesie? - zaśmiała się Taravia - Roni musiałeś ją z kimś pomylić, ona nie potrafi mówić, a co dopiero spacerować po lesie
- Mówiłam mu, ale on swoje - stwierdziłam
- Naprawdę to była ona, opowiadała mi o was. Patrzyłaś na nią cały czas? Może się wymknęła? - pytał Roni
- Na pewno nie wyszła. Byłam z nią cały czas, Shikanro zresztą też - odparła spokojnie Taravia
- Ale... To ja już nic nie rozumiem... - stwierdził zrezygnowany 


Roni? Sorry, że tak długo 

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template