26 stycznia 2017

Informacja - obowiązkowy post!

Witam was. Z tej strony Nocta Draken i przejmuje bloga! MUHAHHAHAHA!!!
...
...
Dobra, nawet to nie było śmieszne ;v
Anyway.
Jestem tutaj z wieloma informacjami na temat bloga i administracji...
Od czego mogę zacząć... Aha!
Są wielkie zmiany w Rezerwacjach znajdziecie je w punkcie IV. Trzeba zjechać na dół.
Są także zmiany, zrobione ode mnie. Mianowicie:
- Każdy z was musi przeczytać jeszcze raz regulamin, znajdując trzy hasła w regulaminie i napisać do mnie na prywatnym z imionami wilka/wilków. Macie czas do 13 lutego. Ten kto w tym czasie nie wyśle, zostanie wpisany na "Czarną listę"
- Od dzisiaj ja zajmuje się Postarzaniem, bankiem i w razie czego jak mi się nudzi, zajmę się czymś innym.
- Do formularzy zostaną dodane pochwały i uwagi. Będą na samym dole formularzy. Wyglądać to będzie tak:
Ocena: 0/0
-  Kolejną sprawą jest to, że teraz i ja wstawiam formularze razem z Zero. Każdy go zna, on zna was więc whatever.

To chyba na tyle...
Wstawiam sobie ocenę +1 za zajebiste opowiadanie!
Just kidding ;v
Do zobaczyska!

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template