Wataha Smoczego Ostrza rozpoczyna drugą w swojej historii wojnę.
Na tereny naszej watahy zawitały smoki. Najprawdopodobniej przyciągnęły je tu liczne jaskinie, jednak nie znamy powodu, przez który były zmuszone opuścić swoje dawne miejsce zamieszkania.
Od tej pory każde opowiadanie ma uwzględniać trwanie wojny.
Podczas tego wydarzenia obowiązują dwie nowe zasady, dotyczące pisania opowiadań:
- wojna nie może zostać spowodowana przez jakiegoś złego krewnego twojego wilka, który nasłał na watahę smoki, wiedząc, że jest tam jego potomek itp.
- od tej pory WSZYSTKIE opowiadania muszą być związane z wojną
Wrogowie:
*Długość podawana jest od piersi do końcówki ogona, a wysokość od początku łapy do czubka głowy, na maksymalnie wyciągniętej szyi.
Kameleon
ShadowDragon22 |
Agresywność: 2/10
Rozmiar:
- wysokość: 3-4 m
- długość: 6 m
Działalność: Funkcjonuje jedynie za dnia. Jego nazwa nie wzięła się z nikąd. Potrafi doskonale się kamuflować, a także zmieniać kolor zwoich lusek. W większości przypadków głównie obserwuje. Zachowuje się, jakby jego zadaniem było zebrać informacje o naszej watasze i jej członkach. Najprawdopodobniej pełnią funkcję zwiadowców.
Słaby punkt: Jest to jeden z nielicznych gatunków smoków, które boją się ognia
Inne: Z niektórymi z nich można nawiązać kontakt wzrokowy, bez obaw o atak.
Dero
Agresywność: 6/10 w przypadku samca,
2/10 w przypadku samicy,
9/10 w przypadku samicy z jajami lub młodymi
Rozmiar:
- wysokość: 5-7 m
- długość: 10 m
Działalność: Ten gatunek smoka możemy napotkać jedynie za dnia. Wraz z zapadnięciem zmroku, każdy z przedstawicieli deronów wraca do swoich gniazd lub jaskini. Są wyjątkowo silne, oraz szybkie w locie. Odznaczają się wyjątkową dostojnością. Są bardzo przywiązane do swoich rodzin. Bywają także mściwe i okrutne.
Słaby punkt: Każdy z tych smoków posiada na czubku głowy niewielką, fioletową kropkę. Jeśli uda nam się ją choćby odrobinie zranić, jesteśmy w stanie ogłuszyć smoka.
Inne: ---
Inne: ---
Gordian
Agresywność: 8/10
Rozmiar:
- wysokość: 10-15 m
- długość: 16-20 m
Działalność: Można by powiedzieć, że gordiany są typowymi smokami, przedstawianymi z opowieściach ludzi. Jego główną bronią jest zianie ogniem i atakowanie ciężkim ogonem, uzbrojonym w kolce. Aktywny jest za dnia, a w swojej jaskini posiada stertę złota, na której śpi.
Słaby punkt: Jest to największy i najsilniejszy ze wszystkich smoków, jednak dość powolny.
Inne: Tego smoka łatwo zdezorientować, latając szybko wokół jego głowy.
Inne: Tego smoka łatwo zdezorientować, latając szybko wokół jego głowy.
Zmory
Agresywność: 10/10
Rozmiar: Po zwinięciu się w kłębek jest trochę większy od ludzkiej czaszki.
Działalność: Te małe potworki aktywne są 24 h. Atakują całą chmarą, kiedy tylko się im to spodoba. Ich ugryzienia powodują dezorientację, omdlenia, utratę przytomności, a w dużej ilości nawet śmierć. Ich pisk potrafi ogłuszyć, są także bardzo szybkie. Mimo wszystko jednak ich intelekt nie jest wysoki. Wystarczy szelest w krzakach, by zapomniały o tobie i poleciały w inną stronę.
Słaby punkt: Przedstawiciele tego gatunku mają zazwyczaj dużą wadę wzroku, a niektóre są nawet całkiem ślepe.
Inne: Zmory to najczęściej spotykane smoki na terenie watahy.
Inne: Zmory to najczęściej spotykane smoki na terenie watahy.
Smoki Ognia
IsisMasshiro |
Agresywność: 9/10
Rozmiar:
- wysokość: 3 m
- długość: 5-7 m
Działalność: Aktywne przeważnie wieczorem, potrafią władać ogniem. Jeśli poczujesz ciepło, to najprawdopodobniej jeden z nich się zbliża. Nie wiemy o nich zbyt wiele.
Słaby punkt: Łatwo spłoszyć je kroplami wody.
Inne: ---
Leden
Agresywność: 7/10
Rozmiar:
- wysokość: 5-7 m
- długość: 12-15 m
Działalność: Natknąć się na niego możemy gdy tylko schowa się słońce. Wszystko jedno, czy za horyzontem, czy jedynie za chmurami. Swoją ofiarę zazwyczaj obezwładnia, przykuwając loden łapy do podłoża. Obecność osobnika tego gatunku można poznać jeszcze zanim ujrzymy jego szarawe łuski, po nagłej zmianie temperatury na niższą, a nawet lekkim zlodowaceniu na ziemi.
Słaby punkt: Ten gatunek smoka za wszelką cenę unika wysokich temperatur i ognia.
Inne: ---
Inne: ---
Tsao-Shin
zwane również smokami magii
Agresywność: 6/10
Rozmiar: Jest wielkości przeciętnego, magicznego wilka.
Działalność: Smok ten działa głównie w nocy, jednak możemy się na niego natknąć również za dnia. Działanie jego mocy nie jest nam do końca znane. Zakłada się, iż jest ono bardzo podobne do tego, jakie posiadają wilki magii i materii zarazem. Odznacza je wyjątkowa szybkość i zwinność.
Słaby punkt: Nie znany
Inne: Niektórzy przedstawiciele tego gatunku potrafią posługiwać się wilczą mową, a nieliczni zamiast ataku preferują rozmowę.
NAZWA: Qan
AGRESYWNOŚĆ: samce 7/10, samice 9/10
ROZMIAR: Metr wysokości i trzy i pół metra długości, przy czym metr to sam ogon.
DZIAŁALNOŚĆ: Atakują głównie w dzień, w okolicach południa, kiedy najwięcej ofiar kręci się po okolicy. Nie mają określonego miejsca żerowania, jednak upodobały sobie tereny zabudowane, gdzie znaleźć można metalowe konstrukcje. Właśnie... Smoki te panują nad wszelkiej maści metalami, jednak nie potrafią ich wytwarzać. Ich umiejętności nie zostały dokładnie zbadane, lecz wiadomo, że najczęściej zabijają poprzez kumulację metali zawartych w krwi i, w konsekwencji, rozerwanie żył. Zasięg ataków jest nieznany. Zasmakowały w wilczym mięsie i coraz śmielej zajmują nasze tereny.
SŁABY PUNKT: Jednym ze sposobów zabicia Qan jest oszołomienie (np. poprzez zranienie oczu lub mocne uderzenie w tył łba) i zranienie podbrzusza, które jest u nich bardzo wrażliwe.
INNE: Przypuszcza się, że aby rozerwać żyły przeciwnika, smoki te potrzebują chwili czasu na zebranie potrzebnej do tego energii, jednak nie jest to potwierdzona informacja.
NAZWA: Raspberry Ching - Chok (w dosłownym tłumaczeniu: Malinowy Lis)
AGRESYWNOŚĆ: 8/10
ROZMIAR: Potrafią "nadąć się" do rozmiaru nosorożca na czas starcia, na ogół jednak mierzą do dziesięciu centymetrów w kłębie, a ich długość wynosi nie więcej niż dwadzieścia centymetrów.
DZIAŁALNOŚĆ: Ching - Choki są lisami wśród smoków. Sprytne, wolą rozmowę od bezpośredniego ataku. Najczęściej są w pobliżu lasów i gajów malinowych, gdyż maliny są ich jedynym pożywieniem. Żerują za dnia. Choki żyją w parach - gdy jedno zajmuje wilka wymyślnymi sztuczkami, drugie potrafi w tym czasie oskalpować delikwentowi łapy. Są niezwykle brutalne, lecz mają słabość do popisywania się.
SŁABY PUNKT: Raspberry Ching - Choki są wrażliwe na wszelkie ataki przy pomocy kłów czy pazurów. Skutkuje wyeliminowanie zaledwie jednego osobnika z pary. Wykorzystaj ich słabość do popisywania się.
INNE: Ich ciekawą cechą jest umiejętność znacznego zwiększania swoich rozmiarów na czas walki - kosztem sił, oczywiście. Potrafią posługiwać się wilczą mową, lecz najczęściej przeklinają tylko na lewo i prawo.
Qan
AGRESYWNOŚĆ: samce 7/10, samice 9/10
ROZMIAR: Metr wysokości i trzy i pół metra długości, przy czym metr to sam ogon.
DZIAŁALNOŚĆ: Atakują głównie w dzień, w okolicach południa, kiedy najwięcej ofiar kręci się po okolicy. Nie mają określonego miejsca żerowania, jednak upodobały sobie tereny zabudowane, gdzie znaleźć można metalowe konstrukcje. Właśnie... Smoki te panują nad wszelkiej maści metalami, jednak nie potrafią ich wytwarzać. Ich umiejętności nie zostały dokładnie zbadane, lecz wiadomo, że najczęściej zabijają poprzez kumulację metali zawartych w krwi i, w konsekwencji, rozerwanie żył. Zasięg ataków jest nieznany. Zasmakowały w wilczym mięsie i coraz śmielej zajmują nasze tereny.
SŁABY PUNKT: Jednym ze sposobów zabicia Qan jest oszołomienie (np. poprzez zranienie oczu lub mocne uderzenie w tył łba) i zranienie podbrzusza, które jest u nich bardzo wrażliwe.
INNE: Przypuszcza się, że aby rozerwać żyły przeciwnika, smoki te potrzebują chwili czasu na zebranie potrzebnej do tego energii, jednak nie jest to potwierdzona informacja.
Raspberry Ching - Chok
zwane również Ching - Chokami
zwane również Ching - Chokami
AGRESYWNOŚĆ: 8/10
ROZMIAR: Potrafią "nadąć się" do rozmiaru nosorożca na czas starcia, na ogół jednak mierzą do dziesięciu centymetrów w kłębie, a ich długość wynosi nie więcej niż dwadzieścia centymetrów.
DZIAŁALNOŚĆ: Ching - Choki są lisami wśród smoków. Sprytne, wolą rozmowę od bezpośredniego ataku. Najczęściej są w pobliżu lasów i gajów malinowych, gdyż maliny są ich jedynym pożywieniem. Żerują za dnia. Choki żyją w parach - gdy jedno zajmuje wilka wymyślnymi sztuczkami, drugie potrafi w tym czasie oskalpować delikwentowi łapy. Są niezwykle brutalne, lecz mają słabość do popisywania się.
SŁABY PUNKT: Raspberry Ching - Choki są wrażliwe na wszelkie ataki przy pomocy kłów czy pazurów. Skutkuje wyeliminowanie zaledwie jednego osobnika z pary. Wykorzystaj ich słabość do popisywania się.
INNE: Ich ciekawą cechą jest umiejętność znacznego zwiększania swoich rozmiarów na czas walki - kosztem sił, oczywiście. Potrafią posługiwać się wilczą mową, lecz najczęściej przeklinają tylko na lewo i prawo.
Czaszkołaz
RASA: Czaszkołaz
AGRESYWNOŚĆ: 10/10
ROZMIAR:
- wysokość: ok. 20 m,
- długość: 18,5 m.
DZIAŁALNOŚĆ: Czaszkołazy to agresywne i dzikie stworzenia, które zdają się atakować i zabijać wszystko w zasięgu wzroku. Są bezwzględne, za to inteligentne. Działają instynktownie. Funkcjonują zarówno za dnia, jak i w nocy. Zamieszkują tereny bagienne i podmokłe, bory brzozowe; dzięki ich specyficznemu umaszczeniu, łatwo zlewają się z tłem kory brzozowej, wskutek czego trudniej je zauważyć.
SŁABY PUNKT: Panicznie boją się ognia.
INNE: - lubują się w toksycznych oparach, w których przeciętny wilk zdołałby wytrzymać do trzydziestu minut;
- nie posiadają skóry. Ich ciało, to praktycznie sam szkielet (nie licząc narządów wewnętrznych). Nie do końca wiadomo nam, jakim cudem przetrwały bez „odzienia skórnego”;
- ucztują się gównie dużymi ssakami, wielkimi rybami i mniejszymi stworami;
- do walki z nimi potrzeba by około dziesięciu wilków ognia. Wilki wywodzące się z innych ras, nie miałyby szans na przeżycie.
- jest to najrzadziej spotykana rasa na terenach watahy;
- ich szkielet w niektórych miejscach (głównie na grzbiecie i szkielecie skrzydeł) pokrywa się martwym tkankami istot, które skończyły martwe w żołądku;
- niekiedy zwracają wcześniej pożarty posiłek, głównie same szczątki, np. kości, czaszki, lub chrząstki;
- Czaszkołazy nie posiadają odnóży. Ich głównym zasobem poruszania się są dwie, umięśnione, przednie łapy, wyposażone w ostre kolce przy łokciach.
Odziały:
Każdy wilk został przypisany do oddziału. Podział został dokonany ze względu na stanowisko, jakie pełni oraz umiejętność latania (tak, dobrze czytasz). Jeśli twojego wilka nie ma w żadnym z oddziałów, daj znać mi - Ariene.
Kolorem niebieskim zostali wyróżnieni przywódcy danych oddziałów, a różowym ich zastępcy.
Oddział I
Jest to oddział zajmujący się zbieraniem informacji o wrogu, oraz obrona centrum. Przewodzi nim alfa, dlatego też w jego szeregach znajduje się posłaniec.
Wilki: Kesame, Harbinger Ghost, Taravia, Kalista, Diathesis, Stream, Sun, Shante
Oddział II (połączony z dawnym III)
Liczna grupa wilków, chroniąca terenów w miarę swoich możliwości. To właśnie oni pełnią największą aktywność w walce.
Wilki: Nicolay, Nathing, Neron, Carfid, Humphrey, Symonides, Sunset, Inanis, Alexander, Kianixie, Tera, Shenemi, Oleander, Ryan
Oddział IV (połączony z VII)
Ta grupka wilków porusza się między oddziałami, dostarczając pomoc i pożywienie odebrane od oddziału VII. Pomaga również w przypadku zranień oraz podnosi morale wilków w miarę swoich możliwości.
Wilki: Sinustria, Tayo, Naxet, Mika, Toxikita, Kiara, Alvarian, Friscet, Io, Reyna
Oddział V
Penetruje tereny z powietrza, informuje oddziały o sytuacjach w innych oddziałach, a także niesie pomoc poszkodowanym. Na ogół jest to grupa wielofunkcyjna, a polem jej działania jest powietrze.
Wilki: Ariene, Chaster, Antilia, Rainbow Fire, Aiden, Arksen
Oddział VI
Walczący oddział, rozproszony po całym terenie.
Wilki: Rainbow, Nuria, Kelly, Loedia, Alpin, Timadi'rin, Zafira, Sinner, Yskuela, Alpe-lusja, Avitianus Martinus Kallias, Darkness, Sinner
Oddział VII (połączony z IV)
Jego zdaniem jest zdobywanie pożywienia i dostarczanie je wilkom z innych oddziałów oraz niesienie pomocy. W warunkach wojny polowanie staje się utrudnione, a zwierzyny jest mniej, dlatego ten ta grupa jest nam niezwykle potrzebna. Gdy uda im się zebrać wystarczającą ilość mięsa - walczą.
Wilki: Sinustria, Tayo, Naxet, Mika, Toxikita, Kiara, Alvarian, Saori de la Pesadilla, Aimer
Oddział VIII
W jego szeregach znajduje się dorosły, który w miarę swoich możliwości chroni szczeniaki.
Wilki: Englie, Seele, Inveth, Hesher, Millie, Lilith, Ayoko (NPC), Shams Aka Fatatan, Gia, Galactic
Każdy z oddziałów ma swoją bazę, w której ustalane są plany działania.
Wilki: Nicolay, Nathing, Neron, Carfid, Humphrey, Symonides, Sunset, Inanis, Alexander, Kianixie, Tera, Shenemi, Oleander, Ryan
Oddział IV (połączony z VII)
Ta grupka wilków porusza się między oddziałami, dostarczając pomoc i pożywienie odebrane od oddziału VII. Pomaga również w przypadku zranień oraz podnosi morale wilków w miarę swoich możliwości.
Wilki: Sinustria, Tayo, Naxet, Mika, Toxikita, Kiara, Alvarian, Friscet, Io, Reyna
Oddział V
Penetruje tereny z powietrza, informuje oddziały o sytuacjach w innych oddziałach, a także niesie pomoc poszkodowanym. Na ogół jest to grupa wielofunkcyjna, a polem jej działania jest powietrze.
Wilki: Ariene, Chaster, Antilia, Rainbow Fire, Aiden, Arksen
Oddział VI
Walczący oddział, rozproszony po całym terenie.
Wilki: Rainbow, Nuria, Kelly, Loedia, Alpin, Timadi'rin, Zafira, Sinner, Yskuela, Alpe-lusja, Avitianus Martinus Kallias, Darkness, Sinner
Oddział VII (połączony z IV)
Jego zdaniem jest zdobywanie pożywienia i dostarczanie je wilkom z innych oddziałów oraz niesienie pomocy. W warunkach wojny polowanie staje się utrudnione, a zwierzyny jest mniej, dlatego ten ta grupa jest nam niezwykle potrzebna. Gdy uda im się zebrać wystarczającą ilość mięsa - walczą.
Wilki: Sinustria, Tayo, Naxet, Mika, Toxikita, Kiara, Alvarian, Saori de la Pesadilla, Aimer
Oddział VIII
W jego szeregach znajduje się dorosły, który w miarę swoich możliwości chroni szczeniaki.
Wilki: Englie, Seele, Inveth, Hesher, Millie, Lilith, Ayoko (NPC), Shams Aka Fatatan, Gia, Galactic
Bazy:
Każdy z oddziałów ma swoją bazę, w której ustalane są plany działania.
Centrum - w jednej z większych jaskiń omawiane są strategie. Inne oddziały dbają o to, by smoki się tu nie dostały. Stacjonuje tu oddział I.
Miejsce Kultu - baza dostępna dla wszystkich. Zwoływane są tu zebrania przywódców oddziałów, wszystkich wilków lub tylko kilku wybranych. Tylko jedno wejście i bardzo grube ściany sprawiają, że to miejsce uchodzi za najbezpieczniejsze. Stale przebywa tu oddział VIII.
Nora w Puszczy Nargothrond - sporych rozmiarów nora, o wąskim wejściu. Oddział VII gromadzi tu zapasy pożywienia. Staje się ona również bazą zastępczą, gdy któraś z pozostałych zostaje zaatakowana.
Biblioteka - jej zaplecze zostało udostępnione dla oddziału IV.
Wodospady Dimrill - miejsce wykorzystane podczas pierwszej wojny ponownie zyskało swoją dawną funkcję. Za jednym z wodospadów znajduje się jaskinia, zasłonięta przez wodną ścianę. Większość smoków unika tego miejsca. Tak, jak wcześniej, stacjonuje tu oddział III.
Oddział VI - nie posiadają swoich stałych baz. Mogą zatrzymać się w dowolnej innej kryjówce.
Góry Menegroth - Stąd widać większość terenów watahy. Ich szczyty stanowią bazę dla oddziału V.
Cmentarz - Nietypowa kryjówka na obrzeżach watahy. W jednej z krypt stacjonuje oddział II.
Miejsce Kultu - baza dostępna dla wszystkich. Zwoływane są tu zebrania przywódców oddziałów, wszystkich wilków lub tylko kilku wybranych. Tylko jedno wejście i bardzo grube ściany sprawiają, że to miejsce uchodzi za najbezpieczniejsze. Stale przebywa tu oddział VIII.
Nora w Puszczy Nargothrond - sporych rozmiarów nora, o wąskim wejściu. Oddział VII gromadzi tu zapasy pożywienia. Staje się ona również bazą zastępczą, gdy któraś z pozostałych zostaje zaatakowana.
Biblioteka - jej zaplecze zostało udostępnione dla oddziału IV.
Wodospady Dimrill - miejsce wykorzystane podczas pierwszej wojny ponownie zyskało swoją dawną funkcję. Za jednym z wodospadów znajduje się jaskinia, zasłonięta przez wodną ścianę. Większość smoków unika tego miejsca. Tak, jak wcześniej, stacjonuje tu oddział III.
Oddział VI - nie posiadają swoich stałych baz. Mogą zatrzymać się w dowolnej innej kryjówce.
Góry Menegroth - Stąd widać większość terenów watahy. Ich szczyty stanowią bazę dla oddziału V.
Cmentarz - Nietypowa kryjówka na obrzeżach watahy. W jednej z krypt stacjonuje oddział II.