29 grudnia 2017

Od Loedii cd. Zero

Spojrzałam na niego krzywo i zaczęłam się śmiać. Nie był to jednak sztuczny śmiech, a taki radosny i szczery, jakbym usłyszała najlepszy w życiu żart. W osłupieniu przyglądał mi się i myślał pewnie, że zwariowałam - gdyby to wszystko trwało jeszcze chwilę zapewne wstałby i zaczął uciekać, bojąc się, że lada moment coś wybuchnie i nastanie koniec dotychczasowego świata.
- Czy my jesteśmy potworami? - zapytałam, powoli się wyciszając. Mimowolnie drgające łapy zapadały się w śniegu i musiałam parę razy zmienić pozycję, zanim odnalazłam tę bezpieczną.
- Każdy ma w sobie potwora - prychnął, a ja pokręciłam łbem na te słowa.
- Gdyby każdy był potworem, to nikt by nim nie był - szepnęłam i odwróciłam wzrok, nie chcąc patrzeć już w te czerwone oczy. Miałam dość już tego nawracania, tego, że wszyscy naokoło mówili "nienawiść do niczego nie prowadzi". A może ja do niczego nie dążę?
Wstałam i bez słowa zaczęłam odchodzić.
- Gdzie idziesz?
- Mam dość tej filozoficznej rozmowy - wyznałam, wciąż nie patrząc mu w oczy. Wstał i już po chwili szedł obok mnie. Nie skomentowałam tego, choć lekko zdziwiło mnie to zachowanie. Czy to możliwe, że przez zabójstwo własnego brata zbliżę się do ojca? Prychnęłam w myślach. - Jesteś głodny?
Uśmiechnął się krzywo. Obydwoje zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że to pytanie padło tylko dlatego, że nie wiedzieliśmy jak się zachować.
- Tak. Upolujmy coś.
Skinęłam łbem i troszkę przyspieszyłam, szukając jakiejkolwiek zwierzyny - z racji, że była zima, nasze szanse znacznie się ograniczyły.

Po dłuższych poszukiwaniach - bezowocnych zresztą - odpuściliśmy sobie.
- Rozchodzimy się?
- Mam jeszcze jedno pytanie - zagaiłam, wiedząc, że jeśli on nie odpowie, to nie zrobi tego już raczej nigdy.
Uniósł brew, tym samym zachęcając mnie do jego zadania.
- Co z As'em? Wróci?

Zero?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template