20 grudnia 2017

Kochliwa i pewna siebie - powitajmy Ninę Kansę!

DolphyDolphiana
Nadejdzie czas kiedy, w uniesieniu, powitasz siebie w swoich własnych drzwiach, w swoim własnym lustrze i uśmiechniecie się do siebie na powitanie.

Imię: Nina Kansa
Pseudonim: Kansia, Ninka
Wiek: 2 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Jestem zadziorną i pewną siebie waderą. Nie jestem nieśmiała, oraz wyzwania nie są mi obce, może i czasami przesadzam, ale jak się mnie bliżej pozna to zobaczysz we mnie wspaniałą kompankę i dobrą przyjaciółkę. Czasami mogę być bardzo zezłoszczona,więc uważaj na mnie wtedy. Chyba że chcesz kłopoty. Jestem bardzo kochliwa, nie przeszkadzają mi wadery, ale bardziej gustuję w basiorach :*
Wygląd: Wyglądam zawsze wesoło, ale moja niegrzeczna dusza daje o sobie znać. Moje futro jest fioletowe, ma niezwykle bujne włosy i puszysty ogonek. Mój ogonek jest w ciemne fioletowe paski, w takim samym kolorze są moje pazurki, wiecznie naostrzone i długie. Moje oczy świecą zielenią kojarzącą się bujnym lasem. Moje futro jest puszyste tak, że każdy mnie lubi tulić ;)
Stanowisko: Swatka
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 4 | Zwinność: 8 | Szybkość: 8 | Magia: 10 | Wzrok: 5 | Węch: 3 | Słuch: 5
Rasa: Pół Anioł, pół Demon
Żywioły: Miłość, nienawiść, niewidzialność
Moce:
MIŁOŚĆ:
- potrafię sprawić, że ktoś się w kimś zakocha na jeden dzień
- umiem teleportować uczucia do innego wilka na godzine
- moja atrakcyjność pozwala mi przekonywać innych do różnych rzeczy
NIENAWIŚĆ:
- potrafię sprawić, że mnie znienawidzisz
- umiem dobrze pogadzać innych
- potrafię sprawić by dwa wilki traktowały się jak wrogów na tydzień (raz na miesiąc)
- umiem wyczarować pole nienawiści (jak w nim staniesz, to zaczniesz nienawidzić wszystkiego wokół)
NIEWIDZIALNOŚĆ:
- umiem sprawić by wilki nie dostrzegały swych uczuć nawzajem
- umiem być niewidzialna
- umiem usunąć jakiś przedmiot na minute
Rodzina: Cała rodzina zginęła z rąk kłusowników którzy napadli na jej watahę
Partner/ka: Nie ma, ale intensywnie szuka wadery lub basiora <3
Potomstwo: Nie ma i nie planuje
Historia: Sprawiła że kłusownicy się znienawidzili, po tym jak zabili jej rodzinę, po czym ona uciekła. Znalazła się watasze zwykłych wilków, ale umarła ona od innych kłusowników
Właściciel: Kasiak0walna@wp.pl
Ocena: 0/3

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template