8 października 2018

Powitajmy - oto Redesha!



dNiseb

,,Nie uciekaj przed sobą. Twoja czarna strona kiedyś spotka się z tobą''.
Imię: Redesha
Pseudonim: Reda, Redka
Wiek: 5 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Redesha to skryta w sobie wadera, z którą nie łatwo jest się zaprzyjaźnić. Gdy już znajdzie przyjaciela, który ją zrozumie wiąże z nim przyjaźń na całe życie. Nie można się dać zwieść ozorom, poważ wadera jest cicha i nieprzewidywalna, lecz ma miękkie serce i bardzo lubi bawić się oraz opiekować  szczeniakami. Reda nie okazuje emocji, ale to nie znaczy, że ich nie ma . Umie dotrzymać powiedzianej jej tajemnicy. Pewnie zastanawiacie się, czy jest okrutna. Moja odpowiedź brzmi, że czasami, gdy kogoś nie lubi, irytuje ją, jest nachalny, gdy chce się z nią na siłę zaprzyjaźnić.
Wygląd: Gy patrzymy na Redę, wzrok przyciągają jej czerwone oczy oraz długa, opadająca na oczy grzywa. Koloru jej sierści nie da się określić, ponieważ mieni się w zależności od kąta spojrzenia. Ma ona szczupłą sylwetkę oraz zwinne łapy. Tatuaż, który się znajduje na lewej łapie nosi bardzo długą historię jej poprzedniej watahy oraz tego, co przeżyła. Jej bujny ogon jest duży, ponieważ gdy odkryła moc przemiany w konia, ogon nie zmienił się na poprzedni.
Głos: Głos ma donośny, lecz miły.
Stanowisko: Tropiący (myśliwy)
Umiejętności: Intelekt: 10 | Siła: 10 | Szybkość: 10 | Magia: 8.5 | Wzrok: 7.5 | Węch: 10 | Słuch: 10
Rasa: Wilk Duszy
Żywioły: ogień
Moce: -potrafi przejąć kontrolę nad czyimś umysłem
-jej czerwone oczy potrafią rozniecić ogień
-umie rozmawiać z umarłymi
-bardzo dobrze widzi w ciemności
-potrafi zmienić się w konia
Rodzina: nie pamięta
Partner/ka: Jest bardzo zamknięta w sobie szczególnie od czasu, gdy zginęła jej wataha i trudno zdobyć jej zaufanie.
Potomstwo: Nie ma, lecz chciałaby mieć.
Historia: Moja wataha zginęła na polu bitwy, ocalałam tylko ja. Nie wiedziałam gdzie mam pójść. Błąkałam się po świecie. Po roku znalazłam watahę Smoczego Ostrza, w której postanowiłam zostać.
Przedmioty: ---
Jaskinia: Na razie szuka.
Właściciel: zuzjankowska@gmail.com

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template