7 października 2018

Nowy członek załogi!

Witajcie!
No nie zgadniecie, kto właśnie ewoluował na moderatora. Nie, naprawdę nie zgadniecie, ale oszczędzę Wam trudu i zdradzę Wam nowinkę — ja, Toxx, czyli takie coś, co siedzi na chacie i Discordzie prawie codziennie, a obecnie tkwi na L4. Od dnia dzisiejszego do moich obowiązków oprócz pisania opowiadań należy również wstawianie ich, a także dbanie o ich korekcję, której administracja nie miała czasu robić. Mam nadzieję, że pierwszego dnia w mojej nowej pracy nie będę spać na balkonie, a będę się wywiązywać z obowiązków i pomagać administracji najlepiej jak potrafię, i mam nadzieję, że dzięki mojemu procentowi wkładu w Watahę Smoczego Ostrza, blog będzie stawał się coraz lepszy!

Wasza hiena chatowa,
Toxx

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template