18 czerwca 2017

Uwaga!

Witajcie!
Jak pewnie zauważyliście, WSO przez pewien czas nie było zbyt aktywne. Miałam - ja, Taravia - lekkie zawirowania w życiu prywatnym, niekoniecznie negatywne :D 
Chciałabym przeprosić za brak informacji i z góry podziękować za wyrozumiałość. No, ale przejdźmy do konkretów:

  1. Każdy formularz, który nie został dodany, dodany zapewne nie zostanie, bo zalega w czeluściach poczty. Właścicieli niedodanych wilków proszę o napisanie do mnie (Ktosicek). Należy podać imię wilka, przybliżona data wysłania również nie zawadzi. 
  2. Proszę o uaktualnienie formularzy swoich szczeniaków, są to: Shada, Disaster, Albi oraz Kyomu. Jeśli nie otrzymam formularzy do końca czerwca, szczeniaki te zostaną wyrzucone z watahy.
  3. Jeśli jakiekolwiek opowiadanie nie zostało dodane, proszę przesłać je do mnie (Ktosicek). Ważny jest także tytuł. 
  4. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące zakładek itp. należy kierować również do mnie (Ktosicek). Sporo administratorów wyjeżdża i zamęt na watasze trwa i zapewne będzie trwał jeszcze parę tygodni. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.
  5. Braki w postarzaniu i dodawaniu Lupus pozostaną. Od teraz będziemy robić to regularnie. Do tego następuje OGROMNA ZMIANA.
Wilki (dot. również szczeniaków) postarzane będą 15. dnia każdego miesiąca o rok. Lupus dodawane będą również 15. dnia miesiąca, lecz nie 100, a 500

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template