22 czerwca 2017

Nieobecność

Witam, z tej strony Ariene.

Zbliżają się wakacje i wiele osób wyjeżdża, w tym także ja. Chciałabym prosić was o niewysyłanie mi niczego. Nie będę w stanie nic wstawić ani zmienić. Tak będzie aż do sierpnia. W tym czasie oczywiście nie będę także pisała opowiadań, co myślę, iż jest to dość oczywiste. Do piątku postaram się o napisanie odpisów wilczkom, które już długo na to czekają, ponieważ wiem że takie są. Chodzi o to, żeby te osoby przez lipiec się czekały na mnie i na spokojnie mi odpisały. Nie na siłę, bo takich opowiadań nie lubię. W sierpniu zajmę się aktywnością, więc niech każdy sprawdzi czy jego wilk przypadkiem nie stanie się zagrożony. Tymczasem chciałabym życzyć wam wspaniałych, niezapomnianych wakacji spędzonych z ukochanymi osobami. Mam nadzieję że nikt nie połamie sobie rąk, bo jedną z pewnością ciężko się pisze.

Pozdrawiam cieplutko wszystkie wilczki, w tym także całą administrację.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template