19 maja 2018

Od Nakidai'a

Każdy, kto poznał moją historię nie wie, czy uważać mnie za bestię, czy mi współczuć. Budzę skrajne emocje. Ja osobiście należę do tej pierwszej grupy. Uważam się za bezwzględnego potwora. Jeżeli staniesz mi na drodze, albo zajdziesz za skórę, nie odejdziesz bez uszczerbku na zdrowiu. Jestem arogancki, złośliwy, agresywny i nieprzewidywalny, mój instynkt góruje nad moralnością. To najgorsze możliwe połączenie cech. Nie szukam miłości, bo wiem, że nikt nie będzie chciał żyć razem z bestią, a przyjaźń w moim przekonaniu nie istnieje. Jestem samotnikiem, odludną wyspą. Nie rzucam słów na wiatr, wolę milczeć. Nikt mnie nie rozumie, nie chcę być rozumiany. Lubię siać strach, terror i przerażenie. Uwielbiam, kiedy inni się mnie boją. Ot, taki już jestem. Moja przeszłość mnie takim uczyniła.. Bezwzględnym, bez zahamowań. Znam moje życie, ono zna mnie. Wiemy cośmy warci.
W stosunku do innych trzymam dystans, nie otwieram się przed nikim, nie mówię nic o sobie, nawet moje imię wolę pozostawić nieznane. Nikt nie zasługuje, by je poznać.
***
Był już środek nocy, jak zwykle, obudził mnie koszmar, który znów przypomniał mi wszystkie wydarzenia z przeszłości. Zawsze tak jest. Im bardziej próbujesz o czymś zapomnieć, tym bardziej dobija się to do twojej głowy, tym częściej wszystko zaczyna ci się kojarzyć z danymi wydarzeniami, które przeżyłeś.
Wstałem, wyszedłem na zewnątrz i popatrzyłem w niebo. To kojące, naprawdę.
Uwielbiam patrzeć. Jestem obserwatorem. Polegam na mojej sile i sile moich zmysłów. Moje oczy są bardziej bystre i spostrzegawcze, niż niejednego wilka. Gdy na kogoś patrzę, przecinam spojrzeniem na wylot. Od razu widzę, co kogoś dręczy, cieszy, smuci.
***
Znów wpadłem w stan refleksji, trwał on dobre 15 minut, ale został przerwany przez szmery w pobliżu.
Któż to mógł być o tej porze i czego mógł chcieć? Najeżyłem sierść i wystawiłem kły, czekając, aż wilk się wyłoni.
<Ktoś?>

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template