27 maja 2018

Od Aan'a cd. Kesame

Byłem tak na nią zły. Co ona sobie myśli?! Chyba nie wie co się stanie, jak nas policja dorwie! Chodziłem po pokoju, myślałem co się stanie, przecież jak nas znajdą, będzie po nas. Pójdziemy do więzienia, zostaniemy w tym świecie na bardzo długi czas. Może nawet na zawsze? No tak! Zapomniałem jej powiedzieć, że mamy tylko dwa dni...
Szybko wszedłem do pokoju, w którym była Kesame. Niepewnie powiedziałem:
- Musisz coś wiedzieć...
- Co?
- Mamy tylko dwa dni na powrót do domu...
- Czemu wcześniej nie mówiłeś?!
- Zapomniałem, tyle się działo...
- Mam rozumieć, że jak się nie wyrobimy to zostaniemy tu na zawsze?
- Tak.
- Czemu ja Ci pomagam?!
- Nie wiem.
- Przecież jestem Alfą watahy. Co się stanie jak nigdy nie wrócę?
- Pewnie będą nas szukali.
- No chyba, że już szukają.
- Szuka to nas policja. Przez ciebie mamy utrudnienie.
- A co miałam zrobić?!
- Na pewno coś innego! A nie zganiasz wszystko na mnie!
- Gdyby nie twoja wyobraźnia to...
Zły wydarłem się na całego:
- Dosyć! To nie moja wina, że jesteś tak nieostrożna! Nie wiem, po co ja się w ogóle z tobą zadaję!
Wyszedłem z pokoju i poszedłem do lasu. Zacząłem też kopać wszystko co mi wpadnie pod nogi. Naprawdę? Zawsze każdy musi zwalać na mnie winę? Super, po prostu super!

Kesame?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template