17 czerwca 2019

Odchodzę

The Mystic Wolf
Nathing | 22 lata | Samica Beta ✦ wojownik | Sea | KP

Ninetales by Jackalloops
Jackalloops
Taiyō Dihibatan | 17 lat | Opiekun | Sea | KP





Ja już dawno przestałam być częścią WSO, a kiedy WSO przestało być częścią mnie, nadszedł moment, by odejść.
Pewnie znajdą się osoby, które zechcą się spierać, że jestem - czy też byłam - częścią WSO, ale ja czułam, że nie jestem jedną z Was. Wiele razy wahałam się, chciałam opuszczać watahę raz po raz. Jednak dopiero ten zastój uświadomił mi, że faktycznie jestem w stanie to zrobić. Nie wiem, kiedy WSO wyszło z mojego serca, może kiedy zaczęłam wchodzić tu z musu, może gdy przestałam czytać najnowsze opowiadania, przestało mnie obchodzić kto doszedł. W każdym razie pora na mnie. Teraz rozumiem, że - chociaż Ariene i Nocta za te słowa mnie zabiją - Wataha Smoczego Ostrza to tylko strona, jak wszystkie inne.
Nie byłam dobrą administratorką, a w roli Bety szło mi jeszcze gorzej. Kiedy od nowa czytam moje opowiadania, śmieszy mnie, że kiedyś uznawałam je za ładne. Innymi słowy nie pozostawiam po sobie nic finezyjnego. To chyba jedyna rzecz, która mnie smuci. Wolałabym zostawić po sobie dobry ślad.
Pisałam ten list wciąż na nowo. A teraz, kiedy rzeczywiście odchodzę, okazuje się, że nie mam tak wiele do napisania.
Odchodzę na zawsze i nieodwołalnie.
Niezależnie czy kazałabym Wam mnie pamiętać czy zapomnieć, pamięć ludzka trwa tyle samo. Po prostu nie opłakujcie mnie i wybierzcie sobie nową Betę.
Życzę Wam powodzenia z nowym początkiem. Jeśli dojdą dawni członkowie, to będzie to większy sukces, niż teraz Wam się wydaje. I bardzo będzie mnie to cieszyć.


Nathing, była Beta Watahy Smoczego Ostrza

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template