14 maja 2015

Od Zero Black Fire CD Taravii

Szybko wstałem z koca. Scarlett chciała coś powiedzieć, lecz rzuciłem na nią zabójcze spojrzenie. Wyszedłem spokojnie z jaskini. Taravia szła właśnie do swojej jaskini. Przewróciłem oczami, rozerwałem bandaże i wyrosły mi skrzydła. Wzleciałem nad waderę. 
- Taravia...- Krzyknąłem zdziwiony. 
- Co? - Warknęła. 
- Nic. - Zacząłem się śmiać. 
- To nie było śmieszne. - Położyła uszy po sobie. 
- Nie? A to będzie śmieszne? - Krzyknąłem, zleciałem i wrzuciłem ją sobie na plecy. Wzbiłem się nad chmury. 
- Zero! W tej chwili masz mnie odstawić na ziemię! - Krzyczała. 
- A jak nie? Miało być śmiesznie. 
- Ale ja nie chcę! - Burknęła. 
- Aha. Odstawić Cię? Okej. - Zaśmiałem się i zrzuciłem waderę. Leciała bezwładnie. W pewnym momencie stało się to nie zbyt śmieszne. Szybko skierowałem się w stronę spadającej na ziemię Taravię. Złapałem ją i wrzuciłem na plecy. 
- A teraz... Trochę spokojniej. Trzymaj się! - Krzyknąłem rozśmieszony. 
Wzleciałem wysoko. Zacząłem zjadać chmury. 
- To nie jest do jedzenia. - Warknęła. 
- Nie? Spróbuj! - Krzyknąłem. 
Taravia popatrzyła się na mnie wzrokiem "serio...?" . Ugryzła kawałek chmury. 
- Mmmm... Smakuje jak... Truskawki? - Powiedziała zdziwiona. 
- Nom. - Uśmiechnąłem się (LEDWO). 
- Od kiedy ty taki miły? 
- Nie wiem... Przez to że często przebywam z waderami? A może nie mam okazji na bycie wrednym? - Przymknąłem oczy. 
- Aha... Nie znałam Cię od tej strony. - Burknęła. 
- No ja też siebie nie znałem. - Przytaknąłem. - Lubisz śpiewać? 
- Co? Ja? Aaa... Nie wiem... 
Wzleciałem wyżej, zaczynając śpiewać. 


Mijaliśmy różowe chmurki, różne smoki. Taravia nic nie mówiła. W końcu zlecieliśmy na dół, lecz było już późno. 
- To... Do jutra? - Powiedziała wadera. 
- Do jutra. - Zniknąłem w głębi jaskini. 

Taravia? Ależ ja wredny xd

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template