27 maja 2015

Nowy basior - Sheedan!


http://kagay.deviantart.com

Zanim coś zrobisz, pomyśl. Jeśli dalej nie jesteś pewien, nie rób tego.

Imię: Sheedan
Ksywka: Will z czarnego Araulenu (Will)
Wiek: 4 lata
Płeć: Basior
Charakter: Sheedan został wychowywany... W dość spokojnej watasze. Jest kulturalny i szlachetny. Czasem nieco się denerwuje, jak do kogoś mówi. Nie za bardzo lubi się rzucać w oczy. Za towarzystwem nie przepada. Romantyczny, miły i skromny. Nie lubi wilków, które się przemądrzają i mówią, że zrobią coś lepiej niż on.
Wygląd: Jest to basior dobrze zbudowany,jak na swój wiek (Choć wygląda na nieco przerośniętego). Ma duże mięśnie, co jest wynikiem nieumyślnej głodówki i codziennym ćwiczeniom. Ma białe, gęste futro oraz tygrysie pasy na barkach i na plecach. Nie posiada skrzydeł, lecz ma za to kryształowo niebieskie oczy, które na pierwszy rzut oka, wyglądają na ślepe. Na pysku ma jasnoróżowy nos.
Stanowisko: Zwiadowca
Specjalizacja: Szybki bieg, tropienie, potrafi przechodzić szybko i zwinnie, przy tym nie robiąc najmniejszego zgiełku.
Rasa: Skrzyżowanie wilka cienia i wilka duszy.
Żywioły: Powietrze, woda
Moce: Tsunami, niespodziewane znaki wiatru, reszta nieodkryta
Rodzina: Macocha-Aisumi, Ojciec-Silver Lord 
Partnerka: Nikt mnie nie pokocha...
Potomstwo: ---
Historia: Żyłem w czarnych zakamarkach watahy, nikt nie wiedział nawet o istnieniu mojej rodziny, choć każdy wiedział, że istnieje jeden tajemniczy lord, którym był mój tata. Miałem nauczyciela zwiadowcy - Syna Halta - Lorvood'a. Uczył mnie on od 1 roku życia. W końcu mój tata został przez kogoś spostrzeżony i - Nie mówiąc mi o tym - W nocy kiedy spałem, musieli oni uciec. Niestety, tata kiedyś mi tłumaczył, że jego i jego dziada i pradziada też pozostawiono.Wreszcie zdobyłem się na odwagę, i postanowiłem dołączyć do watahy.
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 27.05.2015r.
Właściciel: CaCao

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template