27 maja 2015

Od Ayr'y

Nie bardzo wiedziałam co z sobą zrobić, więc jak zwykle poszłam "zbadać teren". Przechodziłam przez wzgórza Evendim, oglądałam piękne okolice, aż dotarłam do Zatoki Błękitnych Mgieł. Było tam, no cóż... niesamowicie! Czułam się tam jak w raju i stwierdziłam, że to musi być moje miejsce (mówiąc moje mam na myśli, że będę tam przychodzić dość często). Zeszłam z doliny i podeszłam bliżej zatoki. Wszystko było tam cudowne. Oglądałam wszystko, jak dziecko w sklepie z zabawkami. Dość często mijałam skały, więc kiedy jakąś mijałam, próbowałam ją do czegoś porównać (np.do żółwia itp.), lecz jedna skała wyglądała identycznie jak wilk. Przeszłam obok jej i usłyszałam;
- Cześć!
Szybko się odwróciłam i napięłam łuk. Byłam gotowa do strzału (z przyzwyczajenia tak mam).
Wilk był zdziwiony moją postawą, domyśliłam się, że pewnie to ktoś z watahy i puściłam łuk.
 -Hej... - odpowiedziałam


Ktoś?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template