27 maja 2015

Nowa członkini - Ayra!

Obrazek wygasł

Przegrywają ci, którzy nawet nie próbowali walczyć.

Imię: Ayra
Ksywka: Nikt nie wymyślił
Wiek: 6 lat i 4 miesiące
Płeć: Wadera
Charakter: Ayra jest wilkiem pewnym siebie, bezlitosnym, chytrym i odważnym, ale czasem romantycznym. Jest bardzo przekonywująca i natrętna. Ciężko jest znaleźć w niej pokorę. Ayra wytrwale dąży do celu i jest waleczna. Ta wadera uwielbia gadać, ale wie jak się zachować w danej sytuacji i doceni np. to, że nie masz zamiaru jej słuchać.
Wygląd: Futro Ayry jest grube i całe białe, z elementami szaro-srebrnego, jedynie na końcówkach jej uszu jest czarny. Jej oczy są koloru złoto-czarnego, a nos jest jasno różowy.
Stanowisko: Szpieg
Specjalizacja: Strzelanie z łuku, szybkie bieganie, bezszelestne poruszanie się.
Rasa: Wilk wojny.
Żywioły: Wojna, Powietrze, Noc
Moce: Potrafi rozmawiać w myślach z wilkiem któremu ufa i wierzy, umie utworzyć tornado. Perfekcyjnie strzela z łuku, reszta nieodkryta.
Rodzina: Nie zna nikogo
Partner: ---
Potomstwo: brak
Historia: Las był moim domem od zawsze, nigdy nie poznałam rodziny. Nie wiem czy byłam dla nich coś warta, ale to przeszłość. Zawitała wiosna. Wszystko zaczęło się budzić do życia. W pewną noc, gdy się błąkałam, zauważyłam pewnego wilka. Pobiegłam za nim i dotarłam aż do tej watahy.
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 27.05.2015r.
Właściciel: Pan.komiczek
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template