2 maja 2015

Od Jax'a CD. Seven

- Nie chcę Cię zabijać, po prostu zwiedzałem tereny. Warto stąd wyjść, prawda? - podałem waderze łapę i pomogłem przejść przez szczelinę.
- Dzięki. Jestem Seven - przedstawiła się. 
- Jax - odpowiedziałem - widzę, że jesteś brudna, warto się opłukać. 
Szliśmy około 30 minut, rozmawiając. Stanąłem przed źródłem i skinąłem głową. Wadera częściowo pozbyła się błota i jej sierść była śnieżno biała. 
- Jest późno, zanocujesz u mnie, a rano zaprowadzę Cię do alfy watahy, okej? Widziałem że było jej wszystko jedno. Była strasznie zmęczona. Doszliśmy do jaskini i wadera, Seven, od razu zasnęła.

Seven?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template