17 maja 2015

Od Scarlett CD. Taravii

- Tereny sama poznam, a ocenę watahy ci nie powiem. W ciągu jednego dnia może i jest to możliwe, jednak nie pełne.
Powiedziałam spokojnie. Może i jest alfą, ale mój charakterek przy niej się nie zmieni. Każdego traktuję tak samo. Inni mogą ją nazywać jakby była królową świata, mogą całować jej łapy, mogą się kłaniać, mogą jej wszystko przynosić, ale każda alfa, księżniczka, królowa, beta, bogacz jest traktowany przeze mnie jak zwykły wilk, tak samo jak biedak, omega, szczeniak, morderca. Nikt nie jest lepszy, wszyscy są tacy sami.
- Nie musisz się o mnie martwić.
Uśmiechnęłam się sztucznie i się odwróciłam.
- Jeszcze jakaś sprawa? Jeśli nie, to już pójdę.
Powiedziałam czekając cicho na jej odpowiedź. Może jej sę wydawać, ze jestem oschła, ale nie ocenia się po pozorach, po wyglądzie i po pierwszym spotkaniu.


Taravia?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template