2 marca 2016

Powitajmy Sheenę!

http://snow-body.deviantart.com

And I feel so cold. This house no longer, feels like home.

Imię: Sheena
Ksywka: Shi
Wiek: 3 lata i 2 miesiące
Płeć: wadera
Charakter: Shi jest szalona i rozgadana. Nienawidzi wilków, którzy myślą, że kimś są, chociaż nawet nie ruszyły zadka. Dla nieznajomych taką też udaje. Nie jest zbyt znośna, leniwa - lecz ambitna, nie poszukuje miłości, ale jest romantyczką. Nie za bardzo ceni sobie chwile samotności.
Jak tu żyć z takim wilkiem?!
Wygląd: Shi ma brązową sierść z niebieskimi pasemkami. Ma duże uszy, co wyjaśnia jej wyostrzony słuch. Ma rozczochrane włosy i niebieskie oczy. Ma niebieskie łapska, które czasem jej po prostu "Fazują".
"Nie wiem co się z nimi dzieje... - mówi - Czasem, jak mam fazę, lub jestem bardzo wesoła, to mi się świecą..."
Stanowisko: Biały mag
Specjalizacja: Wadera ta ma wyostrzony słuch i węch.
Rasa: Wilk Magii
Żywioły: Wiatr, woda
Moce: Jeszcze żadnych nie odkryła
Rodzina: Matka - Aisumi, ojciec - Silver Lord, brat - Sheedan
Partner: Kto ją pokocha? Nie no, już, już, przecież wszyscy ją kochają!!!
Potomstwo: Yyy... ja dopiero osiemnastkę miałam!
Historia: Mieszkałam razem z mamą, Aisumi, a kiedy miałam kilka tygodni przeprowadził się do naszej jamy mój ojczym. Kiedy miałam rok, zagubiłam się w lesie i trafiłam na Serafinę.
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 02.03.2016r.
Właściciel: CaCao

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template