6 marca 2016

Od Cavalerii CD. Sheedan'a

- Ja?
- No, nie ma chyba innego wilka w tej okolicy - zachichotał.
- Gdy byłam szczeniakiem, rozwaliłam całą poprzednią watahę, była tam również moja rodzina...
- Czemu?! Dlaczego to zrobiłaś?
- Daj mi dokończyć - powiedziałam - Byłam, jestem i będę zawsze opętana, mam czasami naloty demonów w głowie i wtedy przemieniam się w diabła. Zabiłam z okrucieństwem mojego ojca, matkę i młodsze rodzeństwo. Mam prześladowcę, Fandonima... i jakoś tu trafiłam.
- Prześladowcę?
- Tak, prześladowcę - powiedziałam z chichotem. - Ile masz lat, Ty przerośnięty mięśniaku?
- 3 lata - odpowiedział - A Ty, jeśli można?
- Jestem stara... mam 6 lat.
- Stara? Jesteś młoda! Starość zaczyna się od 17 lat! - Wykrzyknął, a ptaki wzbiły się w chaotycznym locie.
- Tia... może i masz rację?
- Ja zawsze mam rację - zaśmiał się.
- Hahaha, bardzo śmieszne - odpowiedziałam i wystawiłam mu język.
- Wiesz co? - Zapytałam...
- No nie wiem, ale zaraz pewnie się dowiem.
- Lubię Cię - powiedziałam - Nie często mi się to zdarza - zachichotałam.

Sheedan?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template