27 marca 2016

Od Zero CD Taravii

Naszym oczom ukazał się piękny, romantycznie ustrojony piknik. Było mnóstwo światełek, normalnie bajka. Nie jednej samicy marzy się taka randka. Ale Taravia nie wiedziała, że to randka. Usiedliśmy na kocu. Na ogromnej płachcie, za pomocą projektora włączyłem komedię romantyczną.
- Mówiłem Ci kiedyś, że Cię kocham? - Szepnąłem jej do ucha.
- Chyba tak... - Odpowiedziała mi.
- To teraz mówię Ci to drugi raz. Kocham cię. - Pocałowałem ją.
- Zero, mamy tyle do zrobienia...
- Wszystko poczeka. - Powiedziałem. - Podoba się? Wiesz, starałem się zrobić to jak najlepiej i... Myślę, że jest ok.

Taravia?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template