2 marca 2016

Olek CD. Cavi

Irytująca. Okropna. Denerwująca. I znów IRYTUJĄCA. Dlaczego ja właściwie rozmawiam jeszcze z tą Cavalerią? Szedłem nad wodospad, kiedy zza krzaków wyskoczył jakiś wilk. Byłem pewien, że to Cavi.
- Jeb***ąć Ci?!
- Wolałabym NIE.
- Lou? Co ty tu robisz, myślałem, że to Cavaleria i...
- Nie kończ.
- Wiesz może gdzie pobiegła?
- Cavaleria? Nad wodospad, była zdenerwowana?
- Dziękuję! <3
Cmoknąłem ją i pobiegłem do Cav. Siedziała i mruczała pod nosem.
- Ej!
Obróciła się do mnie. Miała łzy w oczach.

Cavi? nie mam pomysłu a twoje pierwsze opo. nie dało mi dużo do myślenia xd

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template