26 marca 2016

Od Serafii CD Alcatraz'a

- Dlaczego się tak zdziwiłeś? To aż tak nienormalne żeby alfa spacerowała z wilkami ze stada? - uśmiechnęłam się 
- Nie no, ale ja... - zaczął się plątać - To dla mnie ogromny zaszczyt, pani. 
Tak jak postanowili poszli zwiedzać tereny watahy, przy czym bardzo żywo rozmawiali. 
- No więc znudziło ci się życie i zacząłeś od tak podróżować? - zapytałam
- Tak jak mówiłem, pani - powiedział dumnie 
- Ech, jakbyś mógł to mów mi po imieniu. Jakoś wtedy czuje się lepiej. A co do twojej podróży, dlaczego zostałeś akurat tu, w naszej watasze?
- Eee... no postanowiłem się trochę ustatkować 
- Acha. A tak na serio? 
- Ehmmmm...
- Nie no jak nie chcesz to nie mów. Spoko. Jak ci się podoba nasza wataha?
- No nawet fajna, miła atmosfera i ładne okolice, pan... Serafino.


Alcatraz? sorry, że tak długo, brak weny :(


Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template