24 września 2018

Powitajmy Jake'a!

Wady są po to, aby je kształtować na lepsze.

Imię: Jake
Pseudonim: Może... ktoś wymyśli.
Wiek: 8 lat
Płeć: Basior
Charakter: Jake jest bardzo przyjacielskim wilkiem. Kocha biegać po łąkach, gdy znajdzie trochę wolnego czasu. Ma wielu przyjaciół, ale też niejednego wroga. Gdy przyjdzie co do czego umie walczyć o swoje. Wilk jest często uśmiechnięty i stara się być dobry i uczciwy. Jake jest bardzo wrażliwy i delikatny. Kocha rozmawiać i spotykać się z przyjaciółmi.
Wygląd: Jest to wysoki i silny basior. Jego sierść jest czarno niebieska. Ma także piękne błękitne oczy. Ma znamię w kształcie czaszki na prawej łapie. Gdy ma kłopoty, pojawiają mu się potężne skrzydła, lecz mało kto je widział, ponieważ Jake rzadko ich używa. Jest wysportowanym i pięknym wilkiem.
Głos: Barwę głosu ma miękką i przyjemną dla ucha.
Stanowisko: Goniący (myśliwy)
Umiejętności: Intelekt: 5 | Siła: 5| Zwinność: 5 | Szybkość: 15 | Magia:5 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Nocy
Żywioły: Ciemność, Woda.
Moce: 
- Magiczne skrzydła,
- zamiana w cień,
- widzenie w ciemności,
- nadnaturalna szybkość.
Rodzina: Jake stracił rodzinę, będąc jeszcze szczenięciem.
Partnerka: podoba mu się Asura.
Potomstwo: Nie ma.
Historia: Opuściłem rodzinną jaskinię, szukając przygód. Biegłem przez 2 tygodnie. Bez jedzenia i picia myślałem, że już po mnie. Resztkami sił biegłem obolały i wykończony. Upadłem i zobaczyłem światło...
Jaskinia: Jake mieszkał w opuszczonym wraku statku na wielkiej łące.
Właściciel: majeczkaapteczka@gmail.com

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template