28 września 2018

Nowa wadera - powitajmy Serenę!

Znalezione obrazy dla zapytania HTML
blueshinewolf
Każdy musi kiedyś wstać... Nie ważne, jak będzie bolało... Ważne, by ci się chciało.

Imię: Serena
Pseudonim: czeka
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Wadera jest spokojna i cicha, otwiera się się tylko przy swoim chłopaku, Akimitsu. Przy nim jest radosna i szczęśliwa. Jest ostrożna jeśli chodzi o zawieranie nowych  znajomości. Dla  przyjaciół jest miła i pomocna. Serena jest płochliwym wilkiem. Ma czasem takie momenty, gdy jej odwala i się śmieje ze wszystkiego.
Wygląd: Serena ma budowę jak zwyczajna wadera. Jest cała biała, lecz końcówkę ogona ma czarną. Ma piękne jasno niebieskie oczy. Zawsze nosi 2 pióra za uchem.  Ma ona także skrzydła,  które pojawiają się kiedy wadera tego zapragnie.
Głos: Głos jest miły i cichy.
Stanowisko: Goniący (myśliwy)
Umiejętności: Intelekt: 5 | Siła: 5 | Zwinność: 10 | Szybkość: 10 | Magia: 5| Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Snów
Żywioły: wiatr 
Moce: Biega z nadprzyrodzoną szybkością. Manipuluje wiatrem.
Rodzina: Rodzina opuściła waderę dlatego wadera nie chcę ich znać.
Partner: ma chłopaka, Akimitsu
Potomstwo: ---
Historia: Opuściła mnie rodzina, dlatego poszłam szukać jakiegoś schronienia. Wyruszyłam, było zimno. Aki nie mógł mi teraz pomóc, bo wyjechał. Wędrowałam trochę, aż napotkałam pewną watahę...
Przedmioty: ---
Jaskinia: na razie  szuka...
Właściciel: majeczkaapteczka@gmail.com

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template