TREŚĆ: Idąc przez piękny, brzozowy las zauważyłeś Cień. Ciemna postać zbliżyła się do Ciebie i poprosiła, żebyś wykonał dla niej pewną przysługę. Nie chce wyjawić Ci, o co chodzi, dopóki się nie zgodzisz. W jej zachowaniu jest coś dziwnego... Zgodzisz się mu pomóc? Jak zareaguje na Twoją odpowiedź? Czym jest tajemnicza pewna przsługa?
DODATKOWE UWAGI: ---
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 1200 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 4
NR QUESTA: #2
TREŚĆ: Natknąłeś się na rzekę. Ponieważ tego dnia było bardzo ciepło, postanowiłeś się z niej napić. Mimo że zachowałeś ostrożność nie udało Ci się w porę zauważyć nadpływającego Topielca. Upiór wciągnął cię pod wodę. Próbujesz wydostać się na powieszchnię, ale nie możesz. Topielec złapał Cię mocno i bezlitośnie ciągnie na dno... Czy ktoś Ci pomoże? Jeśli tak, to kto? Czy może zostaniesz jednym z Topielców? Jeśli tak, to jak będzie wyglądać Twoje nowe ,,życie"?
DODATKOWE UWAGI: Jeśli Twój wilk w trakcie wykonywania questu zostanie topielcem to naprawdę umrze.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 600 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #3
TREŚĆ: Podszedł do Ciebie nieznajomy wilk. Otaczała go lekka poświata. Spojrzał Ci w oczy i położył u Twoich łap kartkę papieru. W chwili, gdy to zrobił, rozpłynął się w powietrzu. Na kartce było napisane:
Kalendarz z róż zwróciłem, klucz do (rozmazane słowo) ukryłem. Na zawsze (rozmazany atrament)
Jaka tajemnica kryje się za tym listem? Kim był zmarły? Dlaczego rozpłynął się w chwili, gdy dał Ci list?
DODATKOWE UWAGI: Rozbudowana historia daje wiekszą szansę na zdobycie maksymalnej ilości punktów.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 900 słów
WYKONANE PRZEZ: Saba
PUNKTY: 4
NR QUESTA: #4
TREŚĆ: Spotykasz niebieski płomyk, mniej więcej Twojej wielkości. Wydaje się, że chce się z Tobą pobawić. A może jego wizyta ma inny cel? Płomyk chyba próbuje Ci coś przekazać... W co będziecie grać? O co prosi Cię płomyk? Czy dowiesz się, kim był za życia?
DODATKOWE UWAGI: Ten quest może wykonać wyłącznie szczeniak.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 500 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #5
TREŚĆ: Od razu poznajesz, że napotkana dusza jest płci żeńskiej. Przedstawia Ci się jako Cona. Pierwsze słowo, które przychodzi Ci do głowy na jej widok to ,,małolata". Wadera wygląda jak typowa zbuntowana nastolatka. Wyjawia Ci, że chce zemścić się na ukochanym. Dokładniej pragnie go zabić. nie wiesz nawet kiedy i jak stajesz się częścią jej planu. Zastanawiasz się, czy pomoc młodej zmarłej ma jakiś sens? Naprawdę postanowicie zabić tego wilka, czy może uznasz, że Cona zbyt pochopnie wydała na kochanka wyrok śmierci?
DODATKOWE UWAGI: Wilk z tego questa znajduje się w formularzu Paina. Pamiętaj jednak, że Twój wilk nie wie od razu wszystkiego o napotkanej duszy!
Pamiętaj, że nie możesz zabić czyjejś postaci bez zgody jej właściciela!
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 500 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
Pamiętaj, że nie możesz zabić czyjejś postaci bez zgody jej właściciela!
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 500 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 2
NR QUESTA: #6
TREŚĆ: Od kilku dni nie możesz spać. Dręczą Cię ciągłe koszmary i nachodzące Cię w nocy poczucie winy. Pewnej nocy, kiedy leżałeś na swoim posłaniu nie mogąc zasnąć, usłyszałeś dziwny szmer na zewnątrz. Wyjrzałeś z jaskini i zdążyłeś jeszcze zauważyć ciemną postać, zanim istota zniknęła. Domyśliłeś się, że to dusza samobójcy. Aby odzyskać spokój ducha i zdrowy sen postanawiasz przeprowadzić śledztwo w tej sprawie.
DODATKOWE UWAGI: Nadaj opowiadaniu tajemniczy charakter.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 700 słów
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #7
TREŚĆ: Widzisz młodą waderkę. Wyraźnie widać, że to cień. Jesteś zaskoczony, że to... szczeniak. postanawiasz podejść do małej i zapytać, w jakim celu wróciła na ziemię. Okazuje się, że nazywa się Gwendolin De La Irian - w skrócie Gwen - i szuka swojej siostry - Lirii De La Irian. Pomagasz jej ponownie zobaczyć się z siostrą.
DODATKOWE UWAGI: Pełen formularz wadery znajduje się TUTAJ. Formularz jej starszej siostry możesz zobaczyć TU.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 500
WYKONANE PRZEZ: Arina
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #8
TREŚĆ: Idąc przez las spotykasz pewną duszę. Na początku nie potrafisz określić jej rodzaju, lecz po chwili zauważasz zaokrąglony brzuch i lekkie rysy pyska. To Ciężarna – młoda, zapłakana wadera; chodzi w kółko i rozpacza. Podchodzisz do niej, a ta od razu rzuca się w Twoją stronę, błagając, abyś jej pomógł. Wyjawia Ci pewien mroczny sekret i prosi, żebyś zniszczył jej duszę raz na zawsze... lecz co to właściwie znaczy? Jak brzmi jej sekret i czy podejmiesz się tej próby?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 600 słów
WYKONANE PRZEZ: Symonides
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #9
TREŚĆ: Spotykasz tajemniczą duszę. Wydaje Ci się dziwna. Jakby coś pośredniego między zmarłym a cieniem... Gdy zaczynasz z nią rozmawiać okazuje się, że ma na imię Eleonora i wróciła na ziemię, żeby... zobaczyć śmierć własnej córki. Jak pomożesz jej wypełnić cel?
DODATKOWE UWAGI: TUTAJ znajdziesz szerszy opis wilka, który pojawia się w tym queście. Pamiętaj jednak, że Twój wilk nie wie od razu wszystkiego o napotkanej duszy!
Pamiętaj, że nie możesz zabić czyjejś postaci bez zgody jej właściciela!
Pamiętaj, że nie możesz zabić czyjejś postaci bez zgody jej właściciela!
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 800 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 4
NR QUESTA: #10
TREŚĆ: Założyłeś się z przyjacielem, że spędzisz samotnie całą noc na cmentarzu. Wahasz się, lecz ostatecznie decydujesz się na podjęcie próby. Na początku nic szczególnego się nie dzieje, lecz po jakimś czasie w ciemnościach dostrzegasz rząd różnokolorowych, migoczących Płomyków. Czy coś szczególnego się za tym kryje?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 300 słów
WYKONANE PRZEZ: Hermes, Saba
PUNKTY: 1
NR QUESTA: #11
TREŚĆ: W trakcie przechadzki napotykasz cień. W przeciwieństwie do większości dusz jego gatunku nie wydaje się być wrogo nastawiony. Wilk potrzebuje Twojej pomocy. Wyjawia Ci część swojej historii. Przybył do świata żywych, aby odnaleźć rodzinę, albo to, co z niej zostało. Postanawiasz pomóc mu poskładać elementy układanki w całość, aby mógł ponownie spotkać swoich najbliższych.
DODATKOWE UWAGI: TUTAJ znajdziesz pełny formularz napotkanego wilka.
Wykonując quest możesz wymieniać się z tą duszą opowiadaniami.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 700 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 3/4
TREŚĆ: Spotykasz cień. Nie spodziewałeś się tego, więc denerwujesz się, zwłaszcza, że z pozoru wydaje się nie pozorny, a jak wiadomo pozory lubią mylić... Cień podchodzi do Ciebie. To wadera o wdzięcznym imieniu Miriyu. Ma delikatną, powabną urodę i nie tylko nie wydaje się być agresywna, a wręcz wygląda na skruszoną. Prosi Cię o pomoc w odnalezieniu najbliższych - ojca i rodzeństwa, ponieważ chce ich przeprosić za... tutaj milknie, zacina się i robi zmieszaną minę. Decydujesz się jej pomóc, bo intryguje Cię ta tajemnicza dusza. Co z tego wszystkiego wyniknie?
DODATKOWE UWAGI: Pełen formularz napotkanego wilka znajdziesz tutaj. Aby zrozumieć historię jej śmierci polecam zapoznać się także z tym linkiem.
Pamiętaj, że Twoja postać nie wie wszystkiego od razu!
Wypełniając quest możesz prowadzić opowiadania z tą duszą.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 600 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #13
TREŚĆ: Ta noc jest wyjątkowo niespokojna; kiedy wreszcie udaje Ci się zasnąć, wpadasz w sidła koszmaru: wszystko spowija ciemność, a przy uchu słyszysz nękające szepty, sprawiające, że zaczynasz odczuwać ogromne poczucie winy. Wszystko wydaje się realne, a kiedy wreszcie udaje Ci się wybudzić, widzisz przed sobą uśmiechającą się podle duszę Samobójcy. Zaczynasz z nim rozmawiać i pytać o sen, a przez to wszystko poznajesz jego historię... O czym mówiły szepty? Jak żył i zginął Samobójca? Dlaczego przyszedł nawiedzać właśnie Ciebie?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 1 000 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 4
NR QUESTA: #14
TREŚĆ: Spotykasz zmarłego. Wyjawia Ci swoje imię - Seele. Okazuje się, że po prostu... postanowił wrócić tutaj, do świata żywych. Spraw, aby przeżył tu cudowny, pełen życia dzień!
DODATKOWE UWAGI: Pełen formularz wilka znajdziesz TUTAJ. Możesz prowadzić z nim opowiadania.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 300 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 1
NR QUESTA: #15
TREŚĆ: Siedzisz nocą nad jeziorem i wpatrujesz się w taflę wody, w której migocze księżyc. Całkowicie zapominasz o zagrożeniu, które czyha na Ciebie w wodzie – kiedy widzisz ruch pod wodą, jest już za późno. Jeden z Topielców zaciska kły na Twojej szyi i zaciąga Cię w dół, w wodną otchłań. Z braku tlenu tracisz przytomność, a kiedy otwierasz oczy (zdziwiony, że w ogóle jeszcze je otworzyłeś) widzisz nad sobą wilka, od którego bije delikatna aura śmierci. Mówi Ci, że uratował Twoje życie, ale teraz to on oczekuje od Ciebie równie ważnej przysługi. Na czym ona polega i czy uda Ci się ją spełnić?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 500 słów
WYKONANE PRZEZ: Arina
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #16
TREŚĆ: Spotykasz zmarłego. Nazywa się Muro i prosi Cię o pomoc w znalezieniu byłego partnera, Hermesa. Tak, chce od Ciebie pomocy, a mimo to jest wyniosły i szyderczy. Miał nieszczęście trafić akurat na Ciebie, a coś czujesz, że nie odpuścisz mu tak łatwo tych ironicznych uwag... Mimo wszystko postanawiasz zaprowadzić go do wilka, którego szuka. Rozpoczyna się wzajemna wymiana anty-przysług, która znacznie wydłuża Waszą wędrówkę. Kiedy w końcu docieracie do miejsca zamieszkania Hermesa. Widząc, że chcą porozmawiać na osobności, postanawiasz się oddalić. W pewnym momencie przypominasz sobie, że coś zostawiłeś i zawracasz. Natykasz się na Muro, który - nie do wiary - zachowuje się pokornie. Jaka jest Twoja reakcja?
DODATKOWE UWAGI: Wypełnij całą fabułę.
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 600 słów
WYKONANE PRZEZ: Hermes
PUNKTY: 3
NR QUESTA: #17
TREŚĆ: Dusza, którą spotykasz, jest płci żeńskiej i nosi imię Saen. Przybyła, aby jako duch dręczyć swojego syna, żeby wymóc na nim modlitwę za siebie. Co prawda nie mówi Ci tego wszystkiego - przynajmniej nie specjalnie. Prosi jedynie, abyś zaprowadził ją do Artemisa. Swoje plany wydaje Ci niechcący i nawet o tym nie wie. Pomożesz jej odnaleźć syna?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 400 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 2
NR QUESTA: #18
TREŚĆ: Spotykasz zmarłą, waderę. Nosi imię Anessa. Przybyła na ziemię, żeby odnaleźć najbliższych: męża i dzieci. Rozpoznajesz jedno z imion, które wymienia: Akita, jedna z jej córek. Postanawiasz zaprowadzić ją do dziecka. W połowie trasy nagle następuje zmiana wujek zachowaniu... Staje się pobudzona i agresywna. Informuje Cię, że ma doskonały węch i wyczuła zapach człowieka... Jak zakończy się ta przygoda?
MINIMALNA DŁUGOŚĆ: 900 słów
WYKONANE PRZEZ: ---
PUNKTY: 4