16 kwietnia 2016

Od Taravii cd. Cavalerii

- Nie możesz. - warknęłam, wytrącona z równowagi.
- A więc wytłumacz mi dlaczego!
Zacisnęłam zęby, z wściekłością wpatrując się w waderę. Miałam za dużo na głowie, by teraz przejmować się czymś takim.
- Dlatego, że możesz być szpiegiem. - wycedziłam przez zęby, próbując się uspokoić.
Licz do dziesięciu. Jeden, dwa, trzy...
- Nie jestem szpiegiem! 
Westchnęłam przeciągle, a było to westchnięcie przeładowane emocjami po same brzegi. 
- Nie ufam ci, Cavalerio! - zmarszczyłam brwi, a ta jedynie szerzej otwarła oczy. - A teraz wyjdź!
- Tak traktujesz członków swojej własnej watahy?!
- Tak. - warknęłam dobitnie, częściowo odzyskując nad sobą kontrolę. - Szczególnie tych, którzy łamią zakazy.
- Nie łamię zakazów. 
- Łamiesz. 
- Wychodzę. - oznajmiła, odwracając się.
- Krzyżyk na drogę. Tylko nie zdziw się, jeżeli nie dojdziesz tam żywa.
Wadera stanęła w miejscu, odwracając łeb w moją stronę. Przez chwilę, mogłabym przysiądz, spostrzegłam w jej oczach strach, lecz chwila ta była tak krótka, że wydawała się być nierealna.
- Grozisz mi?
- Nie grożę. Ostrzegam. - uniosłam wyżej łeb, mierząc ją wzrokiem. - Dobrze wiesz, że nie masz szans przeciwko całej watasze. 
- Moi przyjaciele nie podniosą na mnie łapy. - odparła, przesiąknięta pewnością siebie.
Podeszłam do niej, wwiercając w nią błękitne spojrzenie.
- Cavalerio. - zaczęłam - Jesteś cennym szpiegiem, jednak nie oznacza to, że możesz bezkarnie łamać reguły narzucone przez alfy. 
- Nie złamałam reguł.
- Kiedy je złamiesz, będzie za późno.
- Nie dbam o to.
- Ja z kolei nie mogę pozwolić na to, żebyś ot tak opuściła tereny watahy. 
- Jeśli to zrobię, nikomu nie stanie się krzywda.
- Pod jednym warunkiem. - zadudniłam pazurami o ziemię - Jeden z zaufanych mi wilków pójdzie z Tobą. 
- Kto?
- Romino.
Wadera wyglądała na naprawdę zdziwioną.
- A jeśli... Jeśli się nie zgodzi? - zapytała, wciąż zszokowana
- Zgodzi się. Jestem tego pewna.

Cavaleria?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template