16 kwietnia 2016

od Lucy cd. Kate

Opowiedziałam Kate całą moją historię. Trochę dziwiłam się, że się nie nudzi. Słuchała mnie z ciekawością.
- Nie wiedziałam o tym - powiedziała, kiedy skończyłam
- Skąd miałabyś wiedzieć... - odparłam
Westchnęłam... Cały czas myślałam o Magnusie...
- Otrząśnij się, Lucy! - myślałam
Kate widocznie zauważyła moje dumanie.
- Nadal o nim myślisz?
- T-tak.
- Żyj pełnią życia - odpowiedziała Kate
Posłuchałam jej, już nie myślałam o Nim tak dużo. To przeszłość... Kate stała się moją najlepszą przyjaciółką.

Kate? Przepraszam, że tak długo.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template