2 kwietnia 2016

Nowa wadera - Darkna!


Faeora

Zwycięzcą jest już ten, który staje na starcie.

Imię: Darkna
Pseudonim: Dziecko Mroku, Dana
Wiek: 4 lata
Płeć: wadera
Charakter: Małomówna, kiedyś mówiła więcej, dopóki nie zaczęła uważać, że mówienie jest niebezpieczne. Niebezpieczna, łatwo ją zdenerwować, a zdenerwowana jest bardzo niebezpieczna, nie wolno jej też podchodzić od tyłu, bo zaatakuje. Nie lubi żartów wszelkiego rodzaju. Ciężko ją rozbawić, niektórzy mówią, że uśmiech się tylko wtedy, kiedy ktoś, kogo nie lubi, cierpi. Lubi mrok, wręcz jest nim zachwycona! Uwielbia Serir. Bardzo ją lubi, a nawet uwielbia. Nie lubi być wysoka, chciała by być niższa. Lubi mroczne miejsca, czyli jej ulubionym miejscem jest Dolina Mrocznej Strugi. Nie lubi się rzucać w oczy. Dla Jokera jest miła, ale tylko dla niego.
Wygląd: Ma czarne, gęste futro. Jej skrzydła są duże, ale nie bardzo duże i w niektórych miejscach są posypane jak gdyby "brokatem". Jest chuda. Oczy ma jasno fioletowe. Jej brzuch, spód ogona oraz środki uszy są szare, reszta czarna. Jest wysoka, choć na obrazku tego nie widać, ma ona 1m w kłębie, a z głową osiąga wielkość 1 m i 30 cm, więc na większość wilków patrzy z góry.
Stanowisko: Wojownik
Specjalizacja: Umie bezszelestnie się poruszać, choć swoich rozmiarów może się wydawać bardzo widoczna, umie się wtopić w tło. Doskonale tropi.
Rasa: Wilk Śmierci
Żywioły: cienia, wiatru, snu
Moce: 
- umie zrobić potężny wiatr,
- bardzo szybko lata,
- może poprosić wiatr, żeby sprawdził co się dzieję o: 1 km, 2 km, 3 km, 4 km, 5 km dalej. O więcej km już nie.,
- może zrobić mrok dookoła kogoś/czegoś,
- umie widzieć w ciemnościach,
- umie zrobić koszmar,
- może wywołać kogoś/coś z koszmaru,
- umie uśpić spojrzeniem,
- umie zrobić postać z cienia/mroku (postać nie może skrzywdzić ani mówić, może tylko chodzić),
- jej dotyk może zamazać wspomnienie, ale nie usunąć (wspomnienie o którym pomyśli).
Rodzina: Jej matka zmarła przy rodzeniu najmłodszej siostry. Ojciec nie był dobry dla niej i jej 5 sióstr. Dwie z nich umarły, ponieważ ludzie napadli na ich watahę. Nie wie co się stało z jedną siostrą, która po prostu zniknęła po napadzie, a ostatnia poszła do innej watahy. Podejrzewa, że jej siostra która zaginęła nadal żyje, bo była ze wszystkich z rodziny najmądrzejsza i najsilniejsza.
Partner: Podoba jej się Sheedan
Potomstwo: ---
Historia: Nie byłam lubiana przez nikogo, to zrobiło mnie agresywną dla innych. Nie mówię zbyt dużo, bo uważam, ze mówienie jest złe. Uważam tak dla tego, że mój tata karała za odzywanie się bez pozwolenia. Wszyscy uważali, że jestem najsilniejsza z watahy, więc dawali mi najtrudniejsze prace, a to wszystko przez moją wielkość. Gdy ludzie napadli na watahę, nie broniłam nikogo. Sama uciekłam i chodziłam po świecie bez celu, mając nadzieje, że ktoś mnie wykończy, ale wtedy spotkałam alfę Watahy Smoczego Ostrza. Przyjęła mnie natychmiast, i to mnie uszczęśliwiło. Wiele zła spotkało mnie w moim życiu, ale nie chcę o nich zapomnieć, dzięki tym wspomnieniom jestem bezlitosna, a to mnie uszczęśliwia.
Przedmioty: ---
Właściciel: GoodAngela
Inne zdjęcia:
<KLIK>  - kiedy była młoda i chodziła po świecie bez celu (przez inaczej padające światło wygląda, jak gdyby miała żółte oczy)
<KLIK> - jako kruk
<KLIK> - jako kot
Ocena: 1/1

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template