5 kwietnia 2016

Od Elie

Nudzę się strasznie, nie mam pomysłu co z sobą zrobić... Mam pomysł, pójdę poszukać przyjaciół.
Myślałam, że miłość od pierwszego wejrzenia jest nie możliwa, ale jednak myliłam się.
Podeszłam do basiora i powiedziałam:
- Hej, jestem Elie, a Ty jak się nazywasz ?
- Hej?, znamy się ?
- Nie znamy się jeszcze, jestem nowa i nie mam znajomych.
- Aha, znam to, a tak w ogóle to jestem Dante.
Zakochałam się w nim, ale nie miałam odwagi powiedzieć mu tego..., więc uciekłam
- Elie, zaczekaj! - krzyknął Dante, ale byłam tak daleko, że nie usłyszałam.


Dante?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template