27 maja 2016

Oleander cd. Longma

- Przez poznania do Śmierci?
- Tak. Ale moim ulubionym wersem jest Przez śmierć do nieśmiertelności. 
- Jesteś młoda, nie powinnaś myśleć o takich rzeczach. 
- Mam już 6 lat Oleandrze. To nie tak mało.
- Właśnie dziś skończyłem 10, jesteś o wiele młodsza. 
- Naprawdę masz dziś urodziny?
- Tak.
- Przepraszam, nie wiedziałam, wszystkiego najlepszego! Czego mogę ci jeszcze życzyć...
- Tego, abym przeżył kolejne 5 lat...
- Dlaczego?
- Przecież wiesz. Jestem chory. Choroba skraca moje życie o około 5-6 lat. Tyle mi właśnie zostało.
- Nie możesz kupić eliksiru nieśmiertelności? 
- On chroni przed działaniem czasu, nie ran i chorób.
Longma spuściła głowę i do mnie podeszła. Wtuliła się w moje ciało. 
- Mogę coś dla ciebie zrobić?
- Zostań ze mną, na zawsze.
Nachyliłem się i ją pocałowałem. (po wilczemu xD) Upadliśmy na podłogę. Przytuliłem się do niej mocno, a ona to odwzajemniła. Byliśmy razem?

Longma?


Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template