27 maja 2016

Od Natury - "Przeciwieństwa się przyciągają" cz. 1/10

Zima, piękna pora roku, ale zdecydowanie wolę wiosnę. Szłam przez zaśnieżony las w którym niektóre drzewa miały liście, a gdzieniegdzie rosły kwiaty. Gdy wpatrywałam się w nadzwyczajny krajobraz, przez przypadek weszłam w różowego wilka.
- P-p-przepraszam. - Powiedziałam.
- Ty się mnie boisz? Niepotrzebnie! Nic ci nie zrobię! A tak w ogóle jak się nazywasz? Ja Joker! - Powiedział niemal, że się śmiejąc. Był... dziwny.
- Nazywam się Natur... - Nie dokończyłam, bo zza krzaków wyskoczyło...coś. Nie umiem tego opisać, wyglądało trochę jak Rake z creepypasty*. Nie zdążyliśmy nawet nic zrobić, ponieważ zza rogu wyskoczyła wielka, czarna wadera. Pokonała stwora w oka mgnieniu. To chyba zaleta jej wielkości. Potwór uciekł.
- Darkna? Co ty tu robisz?
- Chodzę. - Odpowiedziała tak zwana Darkna. Powiedziała to tak obojętnie.
- Przepraszam, ale nie dokończyłaś odpowiedzi jak się nazywasz. - Stwierdził Joker.
- N-n-natura.
- Cześć N-n-natura! - Powiedział żartobliwie. Nagle wtrąciła się Darkna:
- Joker, pozwolisz na słówko? - Powiedziała znów tak obojętnie.
- Oczywiście. - Odpowiedział. Potem skierowałam się w stronę biblioteki. Gdy tak szłam spotkałam się z krasnalem, porozmawialiśmy przez chwilkę o zimie i innych porach roku. Poruszyliśmy też temat jeziora, które znajduje się w tym lesie. Potem wyszłam z lasu.

Joker, spodziewasz się, o co zapyta Darkna ;)?

------------------
Rake z creepypasty - taki pso-człowieko-zombi
Creepypasta - rodzaj horroru. Najlepiej wygoogluj i wejdź w wiki.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template