28 maja 2016

Od Hannibal'a CD Cavalerii

Uśmiechnąłem się krzywo i parsknąłem śmiechem.
-A to nie ma przypadkiem jakichś skutków ubocznych? - Zapytałem.
-Nie wiem! Chodź! Mam ochotę popływać, zrobić coś głupiego! - Darła się i podskakiwała. Przewróciłem oczami i usiadłem na tyłku.
-Pojebało cie że o tej porze będę pływał. - Mruknąłem.
-Jeju no chodź! Zróbmy coś! Pobiegamy, cokolwiek!
-Chcesz to idź droga wolna! - Odwróciłem się i ruszyłem przed siebie.
-Dobra czekaj.
Zatrzymałem się i bokiem spojrzałem na suczkę szyderczym wzrokiem. Uśmiechnąłem się złowieszczo, i czekałem na to co powie.
-Może zrobimy imprezę? - Przechyliła łeb.
-Nie bądź śmieszna. Jutro idę do pracy. - Westchnąłem. - Ale fajnie by było się trochę upić...
-Tak! Dobry pomysł! - Uśmiechnęła się.
-To widzimy sie u ciebie w jaskini za godzinę. Zwołam paru znajomych, ogarnę się i przyjdziemy. - Rzuciła i zniknęła za krzakiem. No brawo Hannibal! Sprawiłeś sobie kłopoty. Szybko znalazłem się w jaskini. Zdążyłem posprzątać i przygotować mini "bar".  Dobrze że w szafkach były jeszcze dwie zgrzewki piwa. Godzinę później, jak było ustalone zjawiła się Cavaleria z X, Longmą, Oleandrem, David'em, Naturą i Darkną. Później przyszedł jeszcze pan alfa, Zero, aby sprawdzić co sie u nas dzieje, ale i tak został. Odpaliłem muzykę i wszyscy zaczęli tańczyć. Szukałem Cavalerii, która gadała z Darkną przed jaskinią.
-Cavi, mogę Cię prosić? - Zapytałem.
-Tak, jasne.
Odeszliśmy kawałek od tłumu, i zacząłem :
-Nie wiem czy to sie dobrze skończy. - Mruknąłem.
-Wszystko okej, nigdy sie nie bawiłeś? - Zapytała  wkurzona. Aby załagodzić sytuacje, postanowiłem że podsunę się do niej. Przybliżyłem swój nos do jej, tak, aby zostały max 2 cm.
-Zawsze tak zajebiście się bawiłem, że nie wyobrażasz tego sobie. Ale wiesz, lepiej uważać na swoje poczynania. Nie raz wpadłem z jakąś dziwką, i nie najlepiej sie to skończyło. - Warknąłem. Podniosłem łeb i odwróciłem się.
-Chodź, stawiam ci drinka. - Powiedziałem.

Cavaleria?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template