10 sierpnia 2015

Ogłoszenia

Chciałabym ogłosić trzy rzeczy;

Po pierwsze, postanowiłam, że pod każdym obrazkiem, filmem i rysunkiem na blogu dawać jego źródło, tj. link do strony jego autora. Jak już pewnie zauważyliście, nie chciałam Was kłopotać i sama zajęłam się głównymi - bo 'innych zdjęć' nie trzeba - zdjęciami naszych wilków - lecz od teraz, kiedy będziecie dodawać do opowiadania film lub obrazek, będziecie musieli podać jego autora (można również napisać 'autor nieznany', w przypadku braku o nim informacji).

Wszystko to dlatego, że uznałam, iż gdyby ów linków nie było, mogłoby to być nie fair wobec autorów, którzy niekoniecznie chcieliby widzieć tu swoje prace. W ten oto sposób pokazujemy, że w żaden sposób nie przywłaszczamy sobie prac.

Po drugie, stworzyłam ankietę na ułożenie wilków w zakładkach 'BASIORY' i 'WADERY'. Przy okazji zahaczy też o to zakładka 'POSTACIE'. Chodzi tu o trzy warianty (Pokażę je na przykładzie trzech wilków o przypadkowych imionach - Adea, Ciev, Valed);


  • Chronologiczny - aktualny - względem dołączenia, np.:
       
    Ciev (dołączył np. 30.05.2015r.)
    *
    Valed (dołączył np. 17.06.2015r.)
    *
    Adea (dołączyła np. 24.06.2015r.)


  • Alfabetyczny - względem pierwszej litery imienia, np.:


    A
     Adea
    B
    C
    Ciev
    ...
    V
    Valed

  • Względem hierarchii - a dokładnie stanowiska, np.:


    Alfy:
    ...
    Bety:
    ...
    Wojownicy:
    Valed,
    Ciev
    Biali Magowie:
    ...
    Czarni Magowie:
    Adea


Po trzecie, na rozstrzygnięcie konkursu będziecie musieli poczekać, ale to już niedługo. Jak już tam kiedyś wspominałam, zawiedliście nas ilością prac - może przy następnych konkursach będzie lepiej....


Pozdrawiam,
Taravia.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template