21 sierpnia 2015

Od Serafiny CD. Roni'ego

Pocałował mnie. O matko... To prawda lubię go, ale to? Zaskoczył mnie. Mimowolnie uśmiechnęłam się, gdy odchodził.
- Ja mu się podobam - powiedziałam cicho.
Te słowa krążyły w mojej głowie. To fakt Taravia jest młodsza, a jest z Zero. Ale ja? Ja chce być wolna, niezależna, choć od dawna widzę sygnały, że podobam się Roni'emu. Nawet Taravia mi to mówiła. Nie chce być wredna, widzę, że Roni się stara, ale ja nie jestem gotowa... W sumie nie jest brzydki, ale Activ też mi się podoba... Co mam robić?
- Ooooch, muszę poradzić się Taravii - powiedziałam sama do siebie i ruszyłam wolnym krokiem w stronę watahy.

Roni?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template