4 maja 2017

Od Corners CD Zefira

Zefir osłonił mnie swoim skrzydłem. Wziął wszystko na siebie, by ochronić mnie. Do głowy nie przychodziła mi żadna sensowna myśl, która mogłaby wyjaśnić jego postępowanie.
- Aiden... - szepnęłam cicho.
Duch spojrzał na mnie pytająco. Wichura nie robiła na nim żadnego wrażenia. Każda ze śnieżynek przelatywała przez niego bez żadnego oporu.
- Wiesz co robić...
Skinął głową i odgarnął gęstą grzywkę z oka, po czym zniknął za naszymi plecami. Poczułam, że wiatr przestaje pchać chroniącego mnie wilczka. Śnieg również nas omijał. Znaleźliśmy się poza zasięgiem wichury. Wszystko dzięki magicznej barierze utworzonej przez Aida. W końcu jednak przyszła chwila, w której musiałam wytłumaczyć nowemu znajomemu, co się stało. Jedynie wlepiałam w niego swoje szmaragdowe oczka. Zastanawiałam się, czy powiedzieć prawdę, czy może lepiej skłamać i zwalić to na dobre wróżki.
- Corners? Mówię coś do ciebie.
- Tak, tak... to pewnie... - spojrzałam błagalnym wzrokiem na Aidena. Ten jedynie wzruszył ramionami - Te... dobre wróżki?
Duch westchnął z zażenowaniem. To z pewnością nie była najlepsza wymówka, jaką mogłam teraz wymyślić. Chociażby z tego powodu, iż każdy wie, że o tej porze roku wróżki nie wychodzą ze swojej magicznej jaskini.
Unikałam tego jak tylko mogłam, jednak w końcu napotkałam pytające spojrzenie basiorka.
- Nie sądziłam, że to nastąpi tak szybko, ale chyba czas, byś poznał prawdę. Pytanie tylko, czy mi uwierzysz?
- Spróbuję. - uśmiechnął się nieśmiało.
- Poznaj Aidena. - wskazałam na ślady łap większych od naszych, wskazujących na basiora w wieku niepełnych dwóch lat - On... jest duchem no i ja go widzę, to wszystko jest takie strasznie zagmatwane i...
- Widzisz duchy?! - nie dowierzał.
- No tak. A z tym tutaj jestem połączona magiczną więzią. Jesteśmy na siebie skazani. I zrozumiem, jeśli nie będziesz chciał zadawać się z "wariatką od duchów".
Westchnęłam.

Zefirku?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template