10 czerwca 2016

Powitajmy Magnusa!

http://sheltiewolf.deviantart.com

Imię: Magnus
Pseudonim: ---
Wiek: 6 lat i 8 miesięcy
Płeć: basior
Charakter: Magnus to zabawny, przyjazny i odważny basior. Czasem jest wredny, tak dla żartu. Staje się też bardzo groźny, gdy skrzywdzi się jego rodzinę, bliskich lub przyjaciół. Skrywa dużo tajemnic o swoim dzieciństwie. Za rodzinę mógłby oddać życie.
Wygląd: W wyglądzie Magnusa nie ma nic nadzwyczajnego. Jest to zwykły, brązowy wilk o równie brązowych oczach. Na głowie ma czerwone futro przypominające włosy. Jego ogon również ma odcień czerwieni. Często zakłada zbroję samuraja.
Stanowisko: Tropiący
Specjalizacja: Tropienie, zwinność
Rasa: Wilk Ognia
Żywioły: Ogień
Moce: potrafi podpalać różne rzeczy, podczas biegu zostawia płonące ślady
Rodzina: Matka - Anabelle, ojciec - Leopold
Partner: zakochany w Lucy
Potomstwo: ---
Historia: Postanowiłem wrócić, odnaleźć moją ukochaną Lucy. Tylko w którą stronę trzeba iść? Po kilku tygodniach błąkania się po lesie odnalazłem watahę smoczego ostrza. Zobaczyłem znajomą sylwetkę. Czy to...
- Lucy!?
- M-M-M... M-Magnus!?
- Lucy!
- Magnus!
- Lucy!
- Magnus!
- Lu...
- O co tutaj chodzi? - odezwał się nieznajomy głos
Zostawiliśmy waderę samą. Lucy [powiedziała mi, ze to Kate jej przyjaciółka. Gadaliśmy tak z Lucy ok. 10 minut. Nagle pobiegła  do Katheryn, powiedziała jej coś i wróciła.
- Magnus... Czy ty.... zostaniesz tutaj?
- Eeeeeee..... chciałem cie tylko zobaczyć.
Lucy zasmuciła się. Chyba chciała żebym został.
- Okej.... - odparłem
- Cieszę się
Przedmioty: --- 
Właściciel: Aleksa4455 
Inne zdjęcia: <KILK>  <KILK>

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template