22 lipca 2015

Od Zero Black Fire CD. Taravii

Jak tylko na horyzoncie pojawiło się jezioro, do głowy wpadła mi myśl. Nawet kusząca. Powoli zbliżyliśmy się do jeziora. Od razu do niego wskoczyłem i głęboko zanurkowałem. Taravia przerażona wskoczyła za mną. Wypłynąłem szybko, a ta się wystraszyła.
- Bu! - Krzyknąłem i zacząłem się śmiać z reakcji wadery.
- AAAAAAAA!!! Baranie!!! Wystraszyłeś mnie!!! - Warknęła.
- Zdaję sobie z tego sprawę. - Uśmiechnąłem się, lecz dalej miałem ochotę na śmiech.
- Pfff... - Mruknęła.
Podpłynąłem bliżej Taravii. Popatrzyła się na mnie dziwnie i tajemniczo. Popatrzyłem się na nią i... Ochlapałem wodą!!!
- EJ! - Krzyknęła.
- No co? Chyba nie jesteś aż tak stara, że nie umiesz się bawić, co? - Znów zacząłem się śmiać.
- Nie jestem stara. - Burknęła i ochlapała mnie wodą.
- No widzisz, jednak umiesz.
Taravia zmierzyła mnie swoim wzrokiem. Odwróciłem łeb.
- No weź, boisz się mojego wzroku? - Zapytała z sarkazmem.
- Nieee... Dlaczego? - Zapytałem zerkając na nią kątem oka.
- Bo odwracasz się?
- Odwracam się bo... Tam był motylek!
- Taaaa, jasne...
- Nie wierzysz? Znam miejsce gdzie jest pełno motylków. - Uśmiechnąłem się.
- Zachowujesz się jak jakiś potulny baranek. Kiedyś z chęcią byś takiego zabił. - Mruknęła.
- Oj, nie przesadzaj. - Powiedziałem. - Kierunek - raj motylków!!
- O jezu... - Przewróciła oczami.

*Na miejscu* 

- Łoooooooooooo!!! - Taravię zamurowało.
- Tu jest epicko, co nie? - Zapytałem.
- Noooooo...
- A wiesz dla czego cię tu przyprowadziłem?
- Bo? - Zapytała z oczekiwaniem.
- Bo chcę o coś zapytać. - Uśmiechnąłem się.
- Niby o co?
- Lubisz motylki? - Zacząłem się śmiać, a Taravia stanęła jak wryta.
- Aha, myślałam, że to będzie coś głębszego. I tak, lubię motyle. - Położyła uszy po sobie.
- Dobra... Mogę wrócić do starego siebie, wiem, że nie lubisz takich "miłych" .

Taravia? 

PS. Spokojnie xD jestem cierpliwa :D

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template