1 września 2015

Od Pasmo CD. Decimate

Poszliśmy z Decimate na polowanie. Był jakiś nieprzytomny. Zapytałam się:
- Co ci jest?
- Nic - wybełkotał.
- Może zaczniemy to polowanie?
- A na co będziemy polować?
- A jak chcesz?
- Proponuję jelenie.
- Ok
Szukaliśmy zwierząt, ale żadnych nie było.
- Co jest? - zapytałam.
- Nie wiem.
- Polecę i zobaczę.
- Dobrze.
Poleciałam. Po jakiejś chwili widzę stado jeleni. Powróciłam do Decimate. I powiedziałam:
- Jest małe stado jeleni tak z dwa kilometry stąd. Ruszamy?
- Tak.
Poprawił mu się humor. złapaliśmy dwa jelenie. I wracaliśmy do swoich jaskiń.

Decimate??? Brak wwwweeeennnnyyyyy.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template