Questy Zawody

Questy dla poszczególnych stanowisk:

NR. QUESTA: #1 (zawód)
DLA: Szpiega
TREŚĆ: Niedawno spotkano obcego wilka na terenie WSO, który twierdził, że należy do nowej watahy oddalonej o kilkanaście kilometrów na wschód. Po rozmowie z alfą zgodnie stwierdzono, że należy wysłać tam szpiega, który powinien dyskretnie zbadać sprawę. Podpatrz zachowania obcych tak, aby nie odkryli Twojej obecności, a następnie zdaj dokładny raport alfie.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • czy wilki są wrogo nastawione?
  • jeśli tak, co zamierzają?
  • czy podczas misji zdarzyło się coś niezaplanowanego?
  • jak brzmi raport?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 650
NAGRODA: 250 L, + 3 pkt do zwinności i szybkości


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #2 (zawód)
DLA: Wojownika i szpiega
TREŚĆ: Alfa watahy postanowiła wyszkolić swoich wojowników, aby byli lepsi i silniejsi. Podczas ćwiczeń praktycznych w terenie zostali zaatakowani przez czarne wilczury. Było ich za dużo, wojownicy nie byli na to przygotowani. Alfa rozkazała swoim szpiegom wybadać tamten teren, a następnie wojownikom odbić ich mistrza. Jednak muszą działać w grupie: jeden wojownik + jeden szpieg. Inaczej misja może okazać się klęską.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • kto jest z tobą w parze?
  • skąd wzięły się wilczury?
  • czy misja się powiodła?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 1 500
NAGRODA:.
> dla wojowników: 350 L + 2 pkt do siły
> dla szpiegów: 300 L + 2 pkt do wzroku


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #3 (zawód)

DLA: Strażnik dzienny/nocny i mag
TREŚĆ: Jesteś strażnikiem i usłyszałeś od jakiegoś wilka, że widział obcego na terenie watahy. Idziesz to sprawdzić, ale niczego nie zauważasz. Przez kilka dni się to powtarza. W końcu postanawiasz powiadomić Alfy o tym, że musisz to sprawdzić sam. Śledzisz tego, który Ci to donosił i rzeczywiście, dostrzegasz nieznanego Ci wilka. Idziesz po maga i czas dać nauczkę wilkowi, który się tutaj zakrada. Działamy w zespole jeden mag + jeden strażnik.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • z kim jesteś w parze?
  • jeśli jesteś strażnikiem: jaką magią posługuje się twój partner?
  • jeśli jesteś magiem: działasz ze strażnikiem nocnym, czy dziennym?
  • kim jest nieznajomy?
  • jaki macie plan działania?
  • jak potoczy się misja?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 650
NAGRODA:.
> strażnik: 150L + 1 pkt do wzroku
> mag: 200 L + 1 pkt do magii


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #4 (zawód)
DLA: Szczenięcia
TREŚĆ: Ten dzień zapowiadał się jak każdy inny. Po śniadaniu udajesz się na mały spacer. Biegasz wesoło po lesie. W końcu orientujesz się, że nie znasz drogi powrotnej. Zwalniasz kroku, próbując wrócić do domu, jednak wszystko wokół wygląda tak samo. W oddali zauważasz wrogo wyglądającego wilka. Boisz się go, ale to może być twoja jedyna szansa na powrót do rodziców.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:
  • jeśli podchodzisz do wilka: Jest on wrogo nastawiony. Patrzy na ciebie władczym spojrzeniem. Co zrobi dalej?
  • jeśli unikasz wilka: co robisz dalej?
  • jak udało ci się wrócić do domu?
WYKONANE PRZEZ: Victoria Nox Aeris, Arina
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 750
NAGRODA: 300 L + 1 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #5 (zawód)
DLA: Psychologa
TREŚĆ: Spędzasz właśnie kolejny dzień w pracy. W twoim gabinecie pojawia się basior z waderą u boku. Jak dowiadujesz się później, wadera to starsza siostra pogrążonego w głębokiej depresji basiora, która za wszelką cenę chce mu pomóc. Próbujesz dowiedzieć się, co jest powodem choroby psychicznej wilka.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:
  • udaje ci się znaleźć przyczynę?
  • jeśli tak, co nią jest?
  • jeśli nie: próbujesz dalej, czy zmieniasz temat rozmowy?
  • jak toczy się spotkanie?
  • udaje ci się pomóc basiorowi?
  • jak reaguje na to jego siostra? (na udaną/nie udaną pomoc)
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 500
NAGRODA: 200 L + 2 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #6 (zawód)
DLA: Przypominajki
TREŚĆ: Idziesz spokojnie lasem, gdy nagle przypomina ci się bardzo ważna sprawa. Biegniesz do jaskini alf, by przypomnieć im o bardzo ważnej sprawie. Jakiś czas temu kazano ci o tym pamiętać, jednak nikt nie zdradził ci, czym jest ów ważna rzecz.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jaka jest reakcja alf, na wiadomość od ciebie?
  • czym była ta ważna rzecz?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 700
NAGRODA: 250 L + 3 pkt do szybkości


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #7 (zawód)
DLA: Patrolu
TREŚĆ: Podczas swojej służby zauważasz pięć kłócących się wader. Dowiadujesz się, że poszło o ich urodę. Decydują się na urządzenie konkursu piękności, wybierając ciebie na jurora. Poznajesz ich imiona. Są to Demi, Sara, Lucy, Lily i Fiona. Każda z nich chce wygrać równie mocno. Gdy wybierasz zwyciężczynię, reszta rzuca się na ciebie z kłami.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jak wygląda każda z wader?
  • która z nich wygrywa?
  • jak udaje ci się wyjść z opresji?
WYKONANE PRZEZ: Ryouu
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 750
NAGRODA: 200 L + 2 pkt do umiejętności użytej podczas walki z czterema waderami


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #8 (zawód)
DLA: Ogrodnika lub zielarza
TREŚĆ: W poszukiwaniu rzadkiej rośliny zapuszczasz się do opuszczonej jaskini. Nie znajdujesz tam celu swoich poszukiwań, a coś znacznie innego. Dziwne nasiono, nieprzypominające żadnego ze znanych tobie. Decydujesz się je zasadzić. Po wielu dniach wyrasta z niego coś, przypominającego roślino-krowę. Zauważasz, że roślina żywi się mięsem, jednak w stosunku do ciebie jest łagodna.
[nawiązanie do gry The Sims 4]
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jak wyglądało nasiono?
  • co zrobisz z rośliną?
  • informujesz o tym alfy?
WYKONANE PRZEZ: Laufey
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 900
NAGRODA: 400 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #9 (zawód)
DLA: Odkrywcy i zoologa
TREŚĆ: Jako zoolog, decydujesz się udać z odkrywcą na poszukiwania nowych terenów. Uważasz, że mogą je zamieszkiwać jakieś nieznane gatunki. Odnajdujecie nowe tereny. Odkrywca sporządza mapę i udaje się na zwiady po okolicy. Idziesz w przeciwną stronę. Odnajdujesz białego renifera o różowym porożu.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:
  ogólne:
  • kto jest z tobą w parze?
  • o jakiej porze dnia wyruszacie?
  • jak kończy się ten dzień?
  zoolog:
  • jak postępujesz w stosunku do renifera?
  • czego się o nim dowiadujesz?
  odkrywca:
  • jak wygląda nowo odkryty teren?
  • jest zamieszkany przez wilki?
  • wyróżnia się czymś nadzwyczajnym?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 700
NAGRODA: 250 L + 2 pkt do wzroku, słuchu lub węchu


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #10 (zawód)
DLA: Sklepikarza
TREŚĆ: Pewnego wieczoru do twojego sklepu zawitał tajemniczy wilk. Miał na sobie czarną pelerynę i kaptur, który skutecznie uniemożliwiał zapamiętanie jakiejkolwiek charakterystycznej cechy wyglądu. Bez przywitania podszedł do lady i oznajmił, że zamierza kupić Popiół Serir. Pytasz, jak chce go użyć. Gdy odmawia odpowiedzi, starasz się uniknąć odpowiedzi. Mówisz, że popiół się skończył. Tajemniczy wilk odpowiada na to: Nie ukrywaj go przede mną. Popiół znajduje się na trzynastej półce po lewej stronie twojego zaplecza. Czujesz, jak ogarnia cię strach, albowiem przedmiot faktycznie jest właśnie tam.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.

  • jak postąpisz wobec tajemniczego wilka?
  • odkryjesz, kim jest?
  • jeśli tak, kim jest?
  • co chciał zrobić z Popiołem Serir?
  • udaremnisz jego działanie?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 900
NAGRODA: 450 L + 5 pkt do wybranej umiejętności


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #11 (zawód)
DLA: Zabójcy
TREŚĆ: Idziesz wykonać zlecenie zabójstwa. Ma miejscu dostrzegasz, że wrogi wilk jest już schwytany i bezbronny. Dwóch strażników trzyma liny, którymi spętane są łapy wilka. (jeśli twoja postać jest basiorem, skazanym wilkiem jest wadera, jeśli waderą, jest nim basior) Już masz wykonać zlecenie, gdy skazany/a otwiera oczy. Dostrzegasz w nich prośbę o litość. Coś się w tobie łamie, nie jesteś w stanie zabić. „Zmuszono mnie— szepcze pojmany. Postanawiasz zbadać tę sprawę.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jak wygląda pojmany wilk?
  • jak przekonasz strażników do wypuszczenia wilka? 
  • co złego zrobił/a pojmany/a?
  • kto za tym stoi?
WYKONANE PRZEZ: Axalie
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 1000
NAGRODA: 400 L +2 pkt do siły i szybkości


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #12 (zawód)
DLA: Uzdrowiciela
TREŚĆ: Trafia do ciebie wadera w bardzo ciężkim stanie. Na pierwszy rzut oka widać, że odbyła z kimś walkę, jednak za nic nie chce powiedzieć, kto to zrobił i dlaczego. Postanawiasz przekonać ją do mówienia, jednak najpierw postanawiasz opatrzyć jej rany.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jak przekonasz waderę do mówienia?
  • dlaczego została tak brutalnie poraniona?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 650
NAGRODA: 400 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #13 (zawód)
DLA: Eskorty i posłańca
TREŚĆ: Otrzymałeś bardzo ważne pismo od alf. Twoim zadaniem jest dostarczyć je do sąsiedniej watahy. Wraz z wilkiem z eskorty wyruszasz w długą drogę. Poza granicami przygotowujesz się na najgorsze. W najmniej spodziewanym momencie atakuje was obcy wilk.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • kim jest twój partner?
  • co znajdowało się w wiadomości?
  • jak potoczyła się walka z nieznajomym?
  • czy wiadomość dotarła?
  • jeśli nie, to co się z nią stało?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 850
NAGRODA:.
> dla eskorty: 250 L + 2 pkt do siły
> dla posłańca: 300 L + 1 pkt do szybkości lub zwinności


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #14 (zawód)
DLA: Jubilera
TREŚĆ: Trafia do ciebie wyraźnie zdenerwowana wadera. Błaga o naprawienie naszyjnika, jednak za nic nie chce się z nim rozstać. Z bólem serca oddaje ci ozdobę. Jej oczy lekko się szklą. Próbujesz ją uspokoić, jednak daremnie. Czujesz dziwną aurę od wisiorka. Czyżby miał jakiś związek z czarną magią, a zniszczenie go wiązałoby się z jakąś krzywdą wobec wadery?
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.

  • co zrobisz z naszyjnikiem?
  • czy faktycznie miał związek z czarną magią?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: bez minimum
NAGRODA: 250 L + 5 pkt do rozdzielenia na dowolne umiejętności (najmniej na dwie)


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #15 (zawód)
DLA: Opiekuna, cynika lub mentora
TREŚĆ: Dziś przypada ci zająć się wszystkimi szczeniakami z watahy. Zadanie nie jest łatwe, ale wiesz, że dasz sobie radę. (jeśli jesteś cynikiem: Szczenięta to mali dorośli, więc jeszcze prościej wprawić je w dobry humor) Wymyślasz ciekawą zabawę, w której wszystkie szczeniaki biorą udział z radością. Poza jednym. Czarny basior z szarą, lekko świecącą grzywką siedzi w kącie, odmawiając integracji z innymi. Postanawiasz dowiedzieć się dlaczego, jednak mały nie chce nic mówić.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.


  • udaje ci się przekonać szczeniaka do rozmowy?
  • dołącza do zabawy?
  • dlaczego nie chce dołączyć?

WYKONANE PRZEZ: MikatsuAlpin
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 500
NAGRODA: 250 L + 2 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #16 (zawód)
DLA: Swatki
TREŚĆ: Przychodzi do ciebie smutna wadera. Po krótkiej rozmowie dowiadujesz się, że zerwał z nią pewien basior. Starasz się przekonać ją, że to nie koniec świata, jednak jej stan się nie polepsza.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • co zrobisz, by ją pocieszyć?
  • udało ci się ja rozweselić?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 400
NAGRODA: 350 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #17 (zawód)
DLA: Wyroczni i deszyfranta
TREŚĆ: Późnym wieczorem masz tajemniczą wizję, jednak nie potrafisz jej odszyfrować. Ta sama wizja powtarza się przed kilka następnych dni. Nie dajesz za wygraną. Za wszelką cenę chcesz poznać, co to oznacza. W końcu udajesz się do deszyfranta, by wspólnie odszyfrować powtarzającą się wizję.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jakie obrazy zawiera wizja?
  • udało się ją odszyfrować?
  • jeśli tak, co oznacza?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 600
NAGRODA: 250 L + 2 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #18 (zawód)
DLA: Przewodnika
TREŚĆ: Dzień jak co dzień. Oprowadzasz grupę nowych wilków po terenach, opowiadając im o historii tego miejsca, co jakiś czas rzucając ciekawostkami na temat miejsc, które mijacie. Jeden z wilków zadaje podejrzanie dużo pytań. Starasz się przymknąć na to oko, jednak podejrzenia nie dają ci spokoju. W końcu, kiedy pyta o ilość wilków na pół kilometra kwadratowego twoje obawy się potwierdzają.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • jakie inne pytania zadawał wilk?
  • skąd się wziął?
  • co zamierzasz z nim zrobić?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 600
NAGRODA: 250 L + 2 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #19 (zawód)
DLA: Myśliwego
TREŚĆ: Podczas polowania na dorodnego jelenia, trafiasz na dziwną polanę. Wszystko jest tu w pełni rozkwitu. Dojrzałe owoce na krzakach i drzewach, bogata zwierzyna i piękna, zielona trawa pokryta cienką warstwą rosy. Wygląda to zbyt pięknie, by mogło być prawdziwe.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • zdecydujesz się na polowanie?
  • zawiadomisz o tym kogoś?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 500
NAGRODA: 200 L + 1 pkt do wybranej umiejętności


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #20 (zawód)
DLA: Alchemika
TREŚĆ: Od paru dni nic ci się nie udaje. Masz wrażenie, że ostatnimi czasy nie jesteś sobą. Większość prób połączeń wszelkich substancji kończy się porażką. Mimo wszystko działasz dalej. Znów porażka. Wybuch nieudanego eliksiru zniszczył twoje notatki. Czy to koniec twojej kariery alchemika? Masz nadzieję, że nie. Wyruszasz na poszukiwania składników do nowego eliksiru. Po wielu godzinach spędzonych w lesie wracasz z koszem pełnym magicznych roślin. Masz wielką nadzieję, że uda ci się stworzyć z tego coś pożytecznego.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.

  • co zawierały twoje notatki?
  • jakie rośliny znalazły się w koszu?
  • czy udało ci się stworzyć jakiś nowy eliksir?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 700
NAGRODA: Wybrany eliksir w cenie do 400 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #21 (zawód)
DLA: Pomocnika lub omegi
TREŚĆ: Zostałeś pilnie poproszony o pomoc w usuwaniu głazów, które uniemożliwiły wejście do wielu jaskiń. W wielu z nich są wilki, do innych wilki muszą pilnie się dostać. Praca jednak nie jest tak łatwa, na jaką by wyglądała. Głazy są na tyle ciężkie, że jeden wilk nie da rady przesunąć nic w pojedynkę, a na miejscu trwa wielka kłótnia. Próbujesz pogodzić wilki, jednak nie dochodzi do porozumienia. Tracisz wiele godzin na próbie pogodzenia innych. Nic nie idzie po twojej myśli, a uwięzionym wilkom zaczyna brakować wody.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.


  • co zrobisz, by pogodzić wilki?
  • czy ktoś ucierpi podczas pracy?
  • ile czasu zajmie usuwanie głazów?
  • skąd wzięły się głazy?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 800
NAGRODA: 250 L + 3 pkt do siły


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #22 (zawód)
DLA: Kapłana
TREŚĆ: Podczas jednego ze ślubów wybuchł pożar. Wokoło biegają spanikowani goście, poszukując wody do ugaszenia ognia. Tracisz parę młodą z oczu. Każesz komuś biec po pomoc, nawet nie wiesz, kim jest ten wilk. W końcu udaje się okiełznać ogień, który po trochę dłuższej chwili gaśnie. Goście się uspokajają, jednak gdy okazuje się, że para młoda zniknęła, chaos znów powraca.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • co zrobisz w tej sytuacji?
  • co stało się z parą młodą?
  • udaje ci się ich odnaleźć?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 800
NAGRODA: 300 L + 3 pkt do wybranej umiejętności


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #23 (zawód)
DLA: Kronikarza i archeologa
TREŚĆ: Podczas zapisywania jednego z ważnych dla watahy wydarzeń, skupiasz się, by zrobić to jak najlepiej. Archeolog właśnie odnalazł dziwny, tajemniczy przedmiot. Może on wskazywać na to, że na tej ziemi już wieki temu mieszkały magiczne wilki. Jesteś tak pochłonięty pracą, że nie zauważasz chmur kłębiących się na niebie. Nagle z nieba zaczyna padać gęsty deszcz. Starasz się uchronić kronikę, jednak jest już za późno. Wszystkie kartki przemokły, a tusz się rozmazał.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • czym było znalezisko?
  • co zrobisz z kroniką?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 550
NAGRODA: 250 L + 2 pkt do wybranej umiejętności


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #24 (zawód)
DLA: Szamana
TREŚĆ: Dostajesz zlecenie od samej Alfy. Zaginęła, w dobrze znanej ci księgarni, bardzo ważna księga. Wiadomo tylko, że pożyczył ją jakiś wilk i do dzisiaj nie została oddana. Postanawiasz pójść do lasu, gdzie ostatnio była widziana ta księga, gdy nagle pod tobą zapada się ziemia. Znajdujesz tam dziwne stworzenia, które mówią ci, że widziały ów księgę, której ty właśnie poszukujesz.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • co to była za księga?
  • jakie stworzenia spotkałeś?
  • jak wyszedłeś z tej sytuacji?
  • czy księga się odnalazła?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 750
NAGRODA: 350 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #25 (zawód)
DLA: Dyplomaty
TREŚĆ: Szybko się oswoiłeś w naszej watasze, prawda? Bez problemów, czy jakiś zbędnych kłótni, więc w sumie nie miałeś zbyt wiele do roboty. Gdy nagle, pewnego dnia zauważasz, że dwójka wilków pokłóciła się o ważną rzecz. Próbujesz dowiedzieć się, o co poszło, jednak zyskujesz jedynie zupełnie inną, dość istotną informację. Jedna z Alf, była w to wciągnięta.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.


  • co to był za kłopot?
  • jak go rozwiązałeś?
  • czy doprowadziłeś to do uspokojenia dwóch stron?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 650
NAGRODA: 200 L + 2 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #26 (zawód)
DLA: Egzorcysty
TREŚĆ: Właśnie udajesz się do domu, by odpocząć od skończonej pracy. Gdy już masz ułożyć się w legowisku, dociera do ciebie wiadomość o opętanym wilku. Mimo zmęczenia ruszasz mu na pomoc. Na miejscu okazuje się, że sprawa wygląda o wiele poważniej, niż przypuszczałeś. Próbujesz wypędzić złego ducha, jednak on nie daje za wygraną. Opętany wilk z każdą chwilą traci coraz więcej sił. Musisz działać szybko, inaczej ofiara może nie przeżyć.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.

  • udało ci się wypędzić ducha?
  • jeśli tak, jakim sposobem?
  • opętany wilk przeżył?

WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 1000
NAGRODA: 400 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #27 (zawód)
DLA: Czarnego maga
TREŚĆ: W twoje łapy trafiła dziwna księga. Jej tekst zmienia się za każdym razem, gdy przewrócisz stronę. Będąc na stronie czterdziestej ósmej, przeczytasz tekst. Przewrócisz stronę, następnie wracając do poprzedniej, przeczytasz już co innego. Nie wiesz, skąd się wzięła, ani co oznaczają dziwne litery na jej kartkach. Jedno jest pewne. Ma to związek z czarną magią.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • skąd wzięła się księga?
  • co z nią zrobisz?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 500
NAGRODA: 300 L


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #28 (zawód)
DLA: Rzemieślnika
TREŚĆ: Twój warsztat odwiedza sama Alfa. Przychodzi do ciebie z próbką metalu. Przyglądasz się jej dokładnie. Nie przypomina żadnego ze znanych ci do tej pory. Prosisz o czas, który dostajesz. Badasz próbkę, która po jakimś czasie okazuje się mieszanką kilku metali. Próbujesz ustalić jakich, jednak dalej nie potrafisz rozpoznać jednego. Nie da się rozdzielić mieszanki, co znacznie utrudnia ci zadanie. Ty jednak się nie poddajesz.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • odkryłeś nowy rodzaj metalu?
  • jeśli tak, jak go nazwiesz?
  • jeśli nie, czym się okazał?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 580
NAGRODA: 250 L + 1 pkt do inteligencji


~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #29 (zawód)
DLA: Stratega i filozofa
TREŚĆ: Dowiadujesz się o grożącym watasze niebezpieczeństwie. Wraz z filozofem próbujecie wymyślić strategię, która zapobiegnie katastrofie.
[to najkrótszy ze wszystkich questów, za to ma najwięcej możliwości]
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • co było zagrożeniem?
  • jaką obmyśliliście strategię?
  • wasz plan się powiódł?
  • jeśli nie, dlaczego?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 500
NAGRODA: 200 L + 4 pkt do inteligencji



~*~*~*~*~*~*~


NR. QUESTA: #30 (zawód)
DLA: Zwiadowcy, zoologa lub medyka
TREŚĆ: Jesteś właśnie na zwiadzie poza granicą. Wszystko wygląda zwyczajnie. Masz wrażenie, że już nic ciekawego się nie stanie. W końcu jednak dostrzegasz pegaza. Ma on złamane skrzydło. Podchodzisz bliżej, jednak ten się cofa. Wyraźnie się ciebie boi. Mimo to bardzo chcesz mu pomóc. Wzywasz do pomocy zoologa i medyka. Oboje pojawiają się bardzo szybko. Po krótkim czasie okazuje się, że zoolog nigdy wcześniej nie widział tego gatunku pegaza.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • udaje się pomóc pegazowi?
  • wymyślacie mu jakieś imię?
  • udaje się wam ustalić, jak doszło do złamania?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 750
NAGRODA: 300 L
> dla zoologa i medyka + 2 pkt do szybkości
> dla zwiadowcy + 2 pkt do wzroku


~*~*~*~*~*~*~

NR. QUESTA: #31 (zawód)
DLA: Bibliotekarza
TREŚĆ: Jak co dzień już od rana krzątasz się po swoim miejscu pracy. Ze względu na nowe tereny masz łapy pełne roboty. Nie zwracasz uwagi na gwar dobiegający z zewnątrz, w końcu to początek nowej ery dla watahy. Przenosisz już kolejny stos książek, gdy nagle natrafiasz na tajemniczy zwój, zapisany nieczytelnym pismem. Jesteś w stanie rozszyfrować jedynie, że dokument ten, niegdyś należał do legendarnego Ifryta, który prosi o pomoc. Postanawiasz rozwikłać tę zagadkę.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • Czy uda ci się dotrzeć do legendarnego Ifryta, strażnika piekieł? 
  • Jeśli ci się uda, jak bóstwo zareaguje na twoje przybycie?
  • Dowiesz się, dlaczego potrzebował pomocy?
  • Będziesz w stanie pomóc Ifrytowi?
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 800
NAGRODA: 800 L
> Moc Telekinezy
> + 10 pkt do intelektu


~*~*~*~*~*~*~

NR. QUESTA: #32 (zawód)
DLA: Barmana
TREŚĆ: Kolejny wieczór spędzasz na rozmowie ze zranionymi duszami, znasz już wszystkie historie złamanych serc, aż pewnego pochmurnego dnia przybywa do ciebie niejaki Harbinger Ghost. Siada leniwie na skale i z pogardą w głosie prosi cię o popisowy Smoczy Płomień. Nie odzywa się do nikogo i wpatruje w jeden punkt. Z lekką irytacją podajesz mu to, o co poprosił i powracasz do stałych klientów. Mija kilka godzin, wilk nie odchodzi. W końcu postanawiasz porozmawiać również z nim.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ:.
  • Pełne pole do popisu, można wsadzić w jego pysk prawie każde słowo. Pora powołać się na swoją fantazję. 
  • Z pewnością jest również zranioną duszą.
WYKONANE PRZEZ: ---
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: 600
NAGRODA: 400 L
> Eliksir Pamięci
> + 5 pkt do słuchu


~*~*~*~*~*~*~


Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template