29 lutego 2016

Powitajmy Arise!

Chiakiro
Nie przechodź obojętnie obok pokusy, ona może się już nigdy nie zdarzyć.

Imię: Arise
Ksywka: Jak wolisz.
Wiek: 4 lata i 8 miesięcy
Płeć: basior
Charakter: Arise to ogromny marzyciel. Stara się każdemu pomóc w trudnej sytuacji. Mimo tych jego dobrych cech, są też złe. Arise często się denerwuje. Nienawidzi, jak coś mu nie wychodzi. Mimo wszystko umie zachować powagę.
Wygląd: Arise ma nietypowe, niebiesko-zielone, dwukolorowe oczy. Ma czarne uszy i ogon. Pod oczami i łopatkach ma czarne plamki. Reszta futra jest biała. Jest średniego wzrostu i jest przeciętnie chudy.
Stanowisko: Posłaniec
Specjalizacja: skradanie się
Rasa: Wilk Melancholii
Żywioły: Wiatr
Moce: Panuje nad wiatrem, wywołuje halucynacje
Rodzina: Odszedł od niej
Partner: ---
Potomstwo: ---
Historia: Leżałem na łące. Słońce przyjemnie grzało, gdy nagle usłyszałem dziwne dźwięki. Zobaczyłem dwa wilki. Jeden gonił drugiego. Przyglądałem się temu całemu zajściu. Nagle ten goniący, ugryzł wilka którego gonił.  Nie jest to w moim stylu, abym tak bezczynnie się przyglądał, więc rzuciłem się na agresora i przegoniłem go.
- Nic Ci nie jest? - spytałem wadery.
- Nie. Co robisz na naszym terenie? - spytała podejrzliwe.
- Ach, to wasz teren? Przepraszam, mogę już się zmywać - powiedziałem.
- Hmm.. Dzięki za pomoc. Chcesz może dołączyć? - spytała. Taka nagła zmiana mnie zdziwiła, ale ucieszyłem się, że ktoś mnie chce w watasze.
- Dzięki, chętnie - resztę dnia spędziłem na poznawaniu watahy.
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 29.02.2016r.
Właściciel: Sosik112
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template